اخبار کسب و کار

ایدینا منزل در حال مذاکره با سونی برای بازی در نقش مادرخوانده در فیلم Cinderella هست.

سونی صحبت‌هایی را با این بازیگر برنده جایزه تونی و گرمی آغاز کرده است تا به فیلم موزیکال Cinderella بپیوندد.

در صورت موفقیت‌آمیز بودن مذکرات، منزل نقش Evelyn، مادرخوانده‌ی بدجنس سیندرلا را بازی خواهد کرد. طبق گزارشات منتشر شده این فیلم با نویسندگی کی کنون و با بازی کامیلا کابیو ساخته خواهد شد. همچنین بیلی پورتر(بازیگر برنده امی سریال Pose) نیز در حال مذاکره برای بازی در این فیلم میباشد.

ایدینا منزل بیشتر دوران حرفه‌ای خود را در تئاتر کار کرده است و طرفداران Broadway باید تا تاریخ 5 فبریه 2021 برای پخش این فیلم موزیکال صبر کنند. منزل در همان ابتدای حرفه‌ Maureen Johnson در تئاتر Rent نامزد جایزه‌ی تونی سال 1996 شد. او اولین جایزه‌ی تونی خود را هشت سال بعد برای نقش Ephaba در تئاتر Wicked برنده شد. منزل همچنین صداپیشه‌ی نقش السا در فیلم Frozen میباشد و برای خواندن آهنگ Let it Go توانست جایزه‌ی گرمی را نیز ببرد. او در فیلم‌های دیگری مانند موزیکال Enchanted بازی کرده است و فیلم جنایی Uncut Gems او نیز به زودی به روی پرده‌های سینما میرود.

فیلمبرداری Cinderella قرار است در فبریه سال آینده در لندن آغاز خواهد شد. همچنین هنوز بازیگری برای نقش شاهزاده انتخاب نشده است و سونی در حال بررسی گزینه‌های مختلف است. جیمز کوردن تهیه‌کنندگی این فیلم را به همراه لیو پرل‌من و جاناتان کدین برعهده گرفته است.

بیشتر بخوانید:

  • رابرت فورستر نامزد جایزه اسکار برای فیلم Jackie Brown در سن 78 سالگی درگذشت
  • سه بازیگر جدید به سریال The Stand پیوستند
  • واکنش اولیه منتقدان راجع‎‌به فیلم El Camino: A Breaking Bad
  • در تریلر جدید JoJo Rabbit، هیتلر خیالی نصیحت میکند!

نوشته ایدینا منزل در حال مذاکره با سونی برای بازی در نقش مادرخوانده در فیلم Cinderella هست. اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا