اخبار کسب و کار

تریلر رسمی فیلم Dolittle با بازی رابرت داونی جونیور منتشر شد

رابرت داونی جونیور با تریلر فیلم «سفرهای دکتر دولیتل» (The Voyage of Doctor Dolittle) دوران بازی در نقش تونی استارک را در حالی می‌گذراند که ندیدن او در لباس قهرمانی مرد آهنی کمی برای بینندگان سینما سخت شده است.

شرکت یونیورسال پیکچرز در ابتدا تایید کرد که نام فیلم کوتاه شده و اکنون قرار است با نام Dolittle (دولیتل) منتشر شود تا اینبار شاهد بازگشت رابرت داونی جونیور بازیگر موفق هالیوود در نقش یک پزشک عجیب و غریب باشیم که برای سال‌ها وظیفه نگهداری از حیوانات ملکه را بر عهده داشته است ولی به خاطر پیدار کردن راه درمان بیماری که برای ملکه جوان به وجود آمده است او مجبور می‌شود تا به یک سفر کاوشی برای پیدا کردن درمان بیماری در یک جزیره اسرار آمیز برود در ادامه با دیدن تریلر جزئیات این سفر و ماجراجویی این پزشک را به راحتی می‌توانید ببینید. نکته جالب در مورد این تریلر صحبت رابرت داونی جونیور با حیوانات و ایجاد سکانس‌های طنز برای این فیلم لایو-اکشن جذاب است که با توجه به تیم پرستاره بازیگری آن انتظار برای پخش آن به حداکثر می‌رسد.

تیم بازیگری این فیلم شامل چه کسانی است؟

یکی از پرستاره ترین فیلم‌های سال 2020 قطعا همین فیلم Dolittle می‌باشد که تیم بسیار بزرگی از صداپیشگان در نقش‌های حیوانات در آن حضور دارند از ستاره زن خواننده هالیوودی سلنا گومز تا کشتی کج کار محبوب جان سینا و البته بازیگری همچون رامی مالک که به تازگی اسکار بهترین بازیگر مرد را دریافت کرده است تا حضور تام هالند که طی سال‌های اخیر او را با بازی در نقش پیتر پارکر جدید دنیای مارول می‌شناسیم. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به آنتونیو باندراس، مایکل شین، اکتاویا اسپنسر، کمیل نانجیانی، ماریون کوتیار، کارمن اجوگو، کریگ رابینسون، فرانس دو لا تور، اما تامپسون و رالف فاینز اشاره کرد که با نقش‌های متفاوت در این فیلم حضور دارند. در ادامه می‌توانید تصویری از بازیگران این فیلم را مشاهده کنید:

این فیلم اقتباسی از رمان هیو لافتینگ نویسنده مشهور داستان‌های کودکان است که فیلمنامه آن توسط استیون گیگان و توماس شپرد به رشته تحریر درآمده است و وظیفه کارگردانی این فیلم را نیز گیگان، کارگردان فیلم Gold (طلا) و فیلم Syriana (سیریانا)، بر عهده دارد تا مخاطبان را برای دیدن یک فیلم لایو اکشن جذاب آماده کند. بودجه ساخت فیلم دولیتل 175 میلیون دلار است و باید دید این فیلم تا چه اندازه می‌تواند در گیشه موفق باشد.

فیلم The Voyage of Doctor Dolittle قرار است در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۰ معادل 27 دی ماه 1398 در سینماهای سراسر جهان اکران شود.

بیتشر بخوانید:

  • 18 تا از بهترین سریال های ایرانی (بهترین طنزها تا پر بیننده ترین‌ها)
  • رابرت فورستر نامزد جایزه اسکار برای فیلم Jackie Brown در سن 78 سالگی درگذشت
  • سه بازیگر جدید به سریال The Stand پیوستند
  • واکنش اولیه منتقدان راجع‎‌به فیلم El Camino: A Breaking Bad
  • فیلم هزارتو با بازی شهاب حسینی + اولین تریلر منتشر شده

نوشته تریلر رسمی فیلم Dolittle با بازی رابرت داونی جونیور منتشر شد اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا