اخبار کسب و کار

آلفونسو کوارون کار خود را برای ساخت چند پروژه در سرویس اپل شروع می‌کند

آلفونسو کوارون یکی از کارگردان‌های موفق سال‌های اخیر سینماست که به تنهایی برای ساخت یک فیلم یا یک اثر تلویزیونی کافی است و در ساخت آثار شاهکار دارای تخصص ویژه‌ای می‌باشد. کوارون یکی از کارگردان برنده جایزه اسکار که با فیلم Roma پا به مراسم اسکار گذاشت و توانست در 7 بخش نامزد این جایزه معتبر را به دست بیارود که افتخار خوبی را برای کمپانی نتفلیکس به ارمغان آورد حالا با این سابقه درخشان اپل برای تکمیل لیست سازندگان آثار مختلف برای سرویس استریم خود بعد از جی‌جی آبرامز، ام نایت شیامالان، استیون اسپیلبرگ، استیو کارل به سراغ کواران آماده است و با او قراردادی چند جانبه برای ساخت چندین پروژه که شامل برنامه‌های تلویزیونی و سریال می‌شود امضا کرده است. یکی از نکات جالب این قرارداد اجازه اپل برای همزمان کارکردن این کارگردان با چند استودیو دیگر است تا شاهد آثار بیشتری از این کارگردان محبوب باشیم.

شاید در ابتدا تصور شود که اپل فقط برای محتوای سریالی یا پروژه تلویزیونی می‌خواهد با کوران همکاری کند ولی بعد از موفقیت Roma که به وسیله نتفلیکس ساخته و پخش شد احتمالا اپل هم برای ساخت چند فیلم سینمایی به سراغ این کارگردان مطرح برود و در ادامه شاهد همکاری‌های بیشتری بین این کمپانی قدرتمند و کوران باشیم.

آلفونسو کوارون کارکردانی محبوب در بین منتقدین ومخاطبان سینماست. این کارگردان 6 جایزه اسکار را به دست آورده است از جمله، برنده شدن اسکار بهترین تدوین و بهترین کارگردانی ، و همچنین جایزه گلدن گلوب بهترین کارگردانی و یک جایزه بفتا برای فیلم «جاذبه» (Gravity) می‌باشد. کوارون اولین نفری در تاریخ سینماست است که در یک مراسم موفق به دریافت جایزه بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌برداری شده است. از معروف‌ترین آثار این کارگردان می‌توان فرزندان انسان، به یک پرنسس کوچک، هری پاتر، زندانی آزکابان، جاذبه و رما اشاره کرد.

شبکه‌ی پخش آنلاین فیلم و سریال شرکت اپل به نام اپل تی وی پلاس (+Apple TV) اول نوامبر امسال یعنی 10 آبان 1398 کار خودش را رسما آغاز خواهد کرد ماهانه خبرهای بیشتری از محصولات اختصاصی این شبکه منتشر می‌شود و همه‌ی این محصولات با قیمت 4.99$ برای استفاده‌ی همه‌ی اعضای خانواده است.

بیشتر بخوانید:

  • فصل سوم سریال American Gods در حال تولید می‌باشد
  • فیلم جوکر: تاریخ انتشار نسخه با کیفیت مشخص شد (+جزئیات بیشتر)
  • پروژه ی بعدی راسل کرو، فیلمی ترسناک هیجانی خواهد بود
  • صحبت‌های کارگردان فیلم سن پطرزبورگ در مورد قسمت دوم این فیلم

نوشته آلفونسو کوارون کار خود را برای ساخت چند پروژه در سرویس اپل شروع می‌کند اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا