اخبار کسب و کار

نخستین تصاویر از پشت صحنه‌ی The Suicide Squad، با حضور بازیگران جدید

نخستین تصاویر فیلم The Suicide Squad (قسمت دوم فیلم جوخه انتحار) منتشر شده که پشت صحنه این فیلم به علاوه تعدادی از بازیگران جدید را نشان می‌دهد.

چندی پیش یعنی در اوایل این ماه بود که مراحل فیلمبرداری فیلم سینمایی جوخه انتحار 2 یا “The Suicide Squad” آغاز شد. طبق گفته‌های سازندگان این مرحله چیزی حدود 5 ماه به طول می‌انجامد و این تصاویر در استودیوی فیلمسازی Pinewood واقع در آتلانتا ضبط می‌شوند.

در آخرین بروزرسانی‌ها و اطلاعات به دست آمده، وب‌سایت جاست جرد (Just Jared) تصاویری از پشت صحنه‌ی فیلم مورد انتظار DC را منتشر کرده که در آن شاهد کاراکترهای جدیدی ازاین فیلم به همراه بازیگران و کاراکترهای قدیمی هستیم.

براساس تصاویر و افراد محلی، در قسمت جدید جوخه انتحار شاهد شخصیت‌های بسیار زیادی هستیم.

جای کورتنی (کاپیتان بومرنگ)، ناتان فیلیون (Arm-Fall-Of-Boy)، پیت دیویدسون در نقش بلک گارد (BlackGuard)، مایکل روکر در نقش Savant، فلولا بورگ در نقش جاولین (Javelin)، میلین ان-جی در نقش Mongal و شان گان در نقش ویسل (Weasel) از جمله بازیگران فیلم جوخه انتحار 2 یا The Suicide Squad هستند.

در تصاویری که در ادامه مشاهده می‌کنید، لباس شخصیت‌ها و ظاهر بازیگران کمی ساده و متفاوت با چیزی است که ما انتظار داریم، اما احتمال دارد که این تصاویر یک فلش بک باشد. به هرحال باید منتظر ماند و دید که چه چیزی در انتظار ما مخاطبین است.

علاوه بر بازیگرانی که در بالا نام بردیم، افرادی همچون مارگو رابی، وایولا دیویس، جان سینا، جوئل کینامن، دیوید دستمالچیان، ادریس آلبا، تایکا وایتیتی، دنیلا ملکیور، استیو ایجی، استورم رید، جنیفر هالند، واکین کوسیو، پیتر کاپالدی، تیناس کجاس، خوان دیه‌گو، آلیس براگا و جولیو رویز نیز در The Suicide Squad حضور دارند.

کارگردانی این فیلم نیز توسط جیمز گان، کارگردان مستعد و آینده‌دار آمریکایی انجام می‌شود که در کارنامه خود ساخت آثاری همچون نگهبانان کهکشان (Guardians of The Galaxy) را دارد. درحال حاضر اطلاعاتی مبنی بر فیلمنامه و خط داستانی این فیلم منتشر نشده، اما انتظار می‌رود در هفته‌های آینده اخبار جدیدی ازاین قسمت منتشر شود.

تاریخ اکرانی که برای این فیلم در نظر گرفته شده 6 اگوست 2021 (15 مرداد سال 1400) است.

بیشتر بخوانید

  • تاریخ اکران فیلم سینمایی جنتلمن 2020 – The Gentlemen
  • تاریخ اکران فیلم جاسوس من 2020 – “My Spy”
  • نماینده ایران در اسکار 2020 «در جستوجوی فریده»
  • تاریخ اکران فیلم گودزیلا مقابل کینگ کونگ [ سال 2020 ]
  • تاریخ اکران فیلم سریع و خشن 9 – Fast And Furious [2020]

نوشته نخستین تصاویر از پشت صحنه‌ی The Suicide Squad، با حضور بازیگران جدید اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا