اخبار کسب و کار

واکنش اولیه منتقدان راجع‎‌به فیلم El Camino: A Breaking Bad

حتی اشخاصی که سریال Breaking Bad را نیز تماشا نکرده باشند حداقل یک‌بار نام این مجموعه را شنیده‌اند. داستان این سریال راجع‌به معلمی است که بعد از مبتلا شدن به سرطان تصمیم می‌گیرد جهت آرامش خانواده‌اش بعد از مرگش وارد تجارت موادمخدر شود. اما درنهایت به خواسته خود نمی‌رسد و می‌میرد. اما یک موضوعی که طی آخرین قسمت این مجموعه نامشخص باقی ماند سرنوشت جسی پینکمن (با بازی ارون پال) بود.

سرانجام خالق سریال Breaking Bad و Better Call Saul یعنی وینس گیلیگان تصمیم گرفت با همکاری نت‌فلیکس فیلمی مستقل از کاراکتر جسی پینکمن تولید کند. این فیلم سرانجام در تاریخ 19 مهر 1398 در شبکه نت‌فلیکس به‌نمایش در آمد و واکنش متفاوت منتقدین را به‌همراه داشت. جهت پی بردن به واکنش اولیه منتقدین نسبت به فیلم El Camino: A Breaking Bad با تایم‌سیتی همراه باشید.

استیو گرین/ایندی‌وایر

«این فیلم در عین ادای احترام به سریالش که موجب تولد آن شد اثری مستقل محسوب می‌شود که می‌تواند بر روی پاهای خود بایستد.»

شیرلی لی/آتلانتیک

«این فیلم اثری عاطفی است که نشان می‌دهد جسی بعد از شکسته شدن تصمیم می‌گیرد با گذشته خود روبه‌رو شود. او درواقع به‌دنبال امید و انسانیتی است که گم کرده است.»

پل مکینز/گاردین

«از لحاظ سبک و محتوا ال‌کامینو بیشتر شبیه یک قسمت طولانی از سریال برکینگ بد است تا یک فیلم واقعی. احتمالا اشخاصی که 62 ساعت قبلی سریال برکینگ بد را تماشا نکرده باشند برای لذت بردن از این فیلم دچار مشکل خواهند شد.»

دن فاینبرگ/هالیوود ریپورتر

«ال‌کامینو قطعه‌ای‌ عالی از فیلمی اکشن و روانشناختی است که درآن پال به‌زیبایی نقش جسی پینکمن را ایفا کرده است. این اثر عالی و فوق‌العاده است و اگر شما یکی از طرفداران اصیل دنیای برکینگ بد باشید مسلما از تجدید حضورهای فرعی و خاطرات به‌یاد ماندنی این دنیا بسیار لذت خواهید برد.»

دیوید گریفین/آی‌جی‌ان

«فیلم El Camino: A Breaking Bad اثری پرتنش محسوب می‌شود که داستانش به‌خوبی نوشته شده است. بازی ارون پال در این فیلم بسیار خارق‌العاده و محشر است.»

یکی از منتقدان لس‌آنجلس تایمز

«ال‌کامینو وحشتناک نیست اما ستودنی نیز نیست. با توجه به میراثی که سریال برکینگ بد از خود برجای گذاشت این فیلم به‌اندازه کافی خوب به‌نظر نمی‌رسد.»

در فیلم El Camino: A Breaking Bad بازیگرانی چون: ارون پال، چارلز بیکر، گریگوری استیون سولیز، جسی پلمونز، جاناتان بنکس، جولی پیرل، لری هنکین، مت جونز، تاد تری و تام بوور به ایفای نقش پرداختند.

بیشتر بخوانید:

  • چگونه ویل اسمیت (Will Smith) کد پول‌سازی در هالیوود را شکست
  • بهترین سریال های خارجی از نظر بینندگان (65 سریال برتر تاریخ جهان)
  • آمازون نویسنده‌ی اصلی سریال Carnival Row را تغییر داده است.
  • لیست بهترین فیلم های هندی از نگاه مخاطبان

نوشته واکنش اولیه منتقدان راجع‎‌به فیلم El Camino: A Breaking Bad اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا