اخبار کسب و کار

آمازون نویسنده‌ی اصلی سریال Carnival Row را تغییر داده است.

اریک السن به عنوان نویسنده‌ی جدید این سریال فانتزی انتخاب شده است پس از آنکه مارک گاگنهایم و تراویس بیچام از این پروژه جدا شدند.

اریک السن که تجربه کارهای بزرگی مانند The Man in the High Castle و Daredevil در کارنامه خود دارد، سرپرستی نویسندگان Carnival Row را برعهده گرفته است.

طبق گزارشات بیچام این سریال را به دلیل ذهنیت متفاوت خود با دیگر سازندگان ترک کرده است. همچنین گاگنهایم برای کار نظارت بر سریال Crisis on Infinite Earths در شبکه‌ی CW، آمازون را ترک کرده است.

السن نیز قراردادی کلی در ماه مارچ با آمازون بسته بود، سومین سرپرست این سریال محسوب میشود. همچنین پال مک‌گویگان، یکی از کارگردانان اصلی این سریال، نیز آمازون را ترک کرده است و جای خود را به جان امیل( Halt and Catch Fire، The Tudors) داده است.

این سریال آگوست امسال از امازون پخش شد و با اینکه نظرات ضد و نقیضی از منتقدان دریافت کرد اما توانست خودش را در بین تماشاچیان محبوب کند. آمازون هم قبل از پخش سریال، ساخت فصل دوم را تایید کرد.

Carnival Row داستان دنیایی را روایت میکند که موجودات افسانه‌ای در کنار انسان ها زندگی میکنند و حالا یک کاراگاه انسان ( با بازی Orlando Bloom) باید یکسری قتل‌های خشن را بررسی کند.

بیشتر بخوانید:

  • فیلم Zombieland: Double Tap تریلری متفاوت را منتشر کرد
  • رکورد تعداد فیلم‌های ارسالی به اسکار برای رشته‌ی بهترین فیلم خارجی زبان شکسته شد.
  • تاریخ انتشار سریال Servant از سرویس +Apple TV مشخص شد[+تریلر جدید]
  • سریال فوق لیسانسه ها آبان ماه به تلویزیون برمی‌گردد[+تریلر]
  • اولین پوستر 25امین فیلم باند منتشر شد

نوشته آمازون نویسنده‌ی اصلی سریال Carnival Row را تغییر داده است. اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا