اخبار کسب و کار

اولین تریلر فیلم Earthquake Bird با بازی آلیسیا ویکاندر منتشر شد

آلیسیا ویکاندر پس از گذشت یک سال با فیلمی نئو نوآور از نتفلیکس بنام Earthquake Bird “پرنده زمین لرزه ای” به سینما ها می آید. آخرین نقش آفرینی او در فیلم بلاک باستر Tomb Rider بود که توانست فروش نسبتا خوبی داشته باشد.

این فیلم که براساس رمانی از سوزانا جونز می باشد داستانی مهاجری آمریکایی بنام لوسی – با بازی آلیسیا ویکاندر- در شهر توکیو 1980 را بازگو میکند که وارد رابطه ای خطرناک با عکاسی ژاپنی -با بازی نائوکی کوبایاشی- می شود و پس از دیدار لیلی – با بازی رایلی کوگ- و ناپدید شدن اون شرایط برای لوسی سخت می شود.

کارگردانی و نویسندگی فیلم بر عهده ی واش وستمورلند می باشد که در کارنامه ی خود سابقه ی کارگردانی فیلم های Still Alice “هنوز آلیس” و Colette “کولت” را دارد.

مجله ی اینترتیمت ویکلی همزمان با انتشار تریلر فیلم با وستمورلند مصاحبه ای در مورد لوکیشن های فیلمبرداری فیلم بخصوص در استودیو توهو ژاپن، کرده که بسیاری از آثار بزرگ سینمایی ژاپن مانند گودزیلا در این استودیو فیلمبرداری شده اند.

او اضافه کرد:

تجربه ی بسیار شگفت انگیزی بود که در استودیو توهو ، مرکز صعنت فیلمسازی ژاپن باشیم… در قسمتی از استودیو مجسمه بزرگی از گودزیلا وجود داشت و در یکی از برداشت ها ما از تانک آبی که اولین گودزیلا از آن خارج می شود استفاده کردیم

همچنین در قسمتی از مصاحبه خود از همکاری با این بازیگر برنده ی اسکار ابراز خوشنودی کرد و همکاری با او را همانند یک رویا میدانست.

با توجه به سیاست های جدید نتفلیکس که اکران محدودی برای فیلم های اینترنتی خود فراهم می کند ، تاریخ اکران این فیلم در سینماها 1 نوامبر در نظر گرفته شده و از 15 نوامبر فیلم در بصورت آنلاین در رسانه نتفلیکس پخش خواهد شد.

نوشته اولین تریلر فیلم Earthquake Bird با بازی آلیسیا ویکاندر منتشر شد اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا