اخبار کسب و کار

صعود «جوکر» به رتبه یک باکس آفیس با افتتاحیه 234 میلیون دلاری

در باکس آفیس این هفته شاهد اکران یکی از مورد انتظار ترین فیلم های سال یعنی Joker «جوکر» با کارگردانی تاد فیلیپس و بازی واکین فینیکس بودیم. برخلاف انتظار با توجه به جوی که برعلیه فیلم بخاطر خشونت بالای آن در فضای مجازی ایجاد شد ، این فیلم توانست با کنار گذاشتن فیلم Venom «ونوم» رکورد بیشترین افتتاحیه در ماه اکتبر را تصاحب کند.

واکین فینیکس در نقش جوکر

جوکر با فروش داخلی 93 میلیون دلار و فروش بین المللی 140 میلیون دلار توانست به رتبه یک باکس آفیس جهانی صعود کند و این بالاترین افتتاحیه برای واکین فینیکس ، ستاره ی فیلم و حتی تاد فیلیپس در مقام کارگردانی بوده است.

با وجود نقد های منفی که در سایت متاکرتیک منتشر شد ، هیچ چیز مانع درخشش جوکر نشد و گزارش ها نشان داده بسیاری از بینندگان از دیدن فیلم به وجد آمده اند و همچنین تاکنون با رای مردمی توانسته با امتیاز 9 ، دهمین فیلم برتر از نگاه سایت آی اِم دی بی شود و بسیاری واکین فینیکس را برنده ی حتمی بهترین بازیگر مرد مراسم اسکار می دانند.

در رده ی دوم جدول باکس آفیس ، انیمیشن Abominable «منفور» از کمپانی دریم ورکس با فروش 37.8 میلیون دلارقرار گرفت و در دومین هفته ی اکران خود به فروش جهانی 76 میلیون دلار رسید.

نسخه ی سینمایی سریال پربیننده بریتانیایی یعنی Downton Abbey «داونتون اَبی» توانست با فروش 8 میلیون دیگر در سومین هفته ی اکران خود در جایگاه سه باکس آفیس قرار گیرد و فروش کلی خود در آمریکا را به 73 میلیون دلار و فروش جهانی 135 میلیون دلار برساند.

فیلم کمدی درام Hustlers «شیادان» با بازی جنیفر لوپز و کاردی بی با فروش تنها 6 میلیون دلار به جایگاه چهارم باکس آفیس سقوط کند و مجموع فروش داخلی خود را به 91 میلیون دلار برساند. این فیلم با بودجه ی 20 میلیون دلاری را میتوان یکی از پرسود ترین فیلم های امسال نامید.

فیلم ترسناک It: Chapter Two «آی تی: قسمت 2» محصول کمپانی برادران وارنر در پنجمین هفته نمایش با فروش 5 میلیون دلار در رتبه ی پنج جدول باکس آفیس قرار گرفت و با فروش داخلی 202 میلیون دلاری و فروش بین المللی 234 میلیون دلار در کنار فیلم های «آی تی» و «حس ششم» ، «جنگیر» و «جنگ جهانی زد» قرار گرفت که تنها فیلم های ژانر ترسناک هستند که موفق به فروش داخلی 200 میلیون دلاری شده اند.

بیشتر بخوانید

  • تاریخ انتشار سریال Servant از سرویس +Apple TV مشخص شد[+تریلر جدید]
  • سریال فوق لیسانسه ها آبان ماه به تلویزیون برمی‌گردد[+تریلر]
  • مدیر عامل شرکت دیزنی مشخص کرد که چگونه تام هالند باعث حفظ مرد عنکبوتی در مارول شد
  • سریال The Walking Dead برای فصل یازدهم تمدید شد؛ مگی بازمی‌گردد

نوشته صعود «جوکر» به رتبه یک باکس آفیس با افتتاحیه 234 میلیون دلاری اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا