اخبار کسب و کار

شایعه: سونی فیلم He-Man را به سرویس نتفلیکس خواهد برد.

بعد از ساخت یک فیلم Masters of the Universe از سال 2007، سونی در نظر دارد که این فیلم را برای نتفلیکس بسازد. طبق گزارش هالیوود ریپورتر، سران استودیو در حال انتخاب بین دو گزینه پیدا کردن یک استودیوی شریک یا اینکه به سراغ نتفلیکس بروند.

اگر سونی گزینه نتفلیکس را انتخاب کند، جا پای استودیوهایی مانند پارامونت خواهد گذاشت که این فیلم‌های خود را برای این سرویس استریم ساخته‌اند و حتی ممکن است مانند استودیو A24 عمل کنند که یک قرارداد چندساله با اپل بسته‌اند.

با توجه به اینکه ساخت Masters of the Universe یک دهه طول کشیده است، استودیوهای مختلف حاضر به خرید این فیلم نیستند. در همین حال، نتفلیکس در حال مذاکره جداگانه‌ای برای تبدیل He-Man به یک سریال انیمیشنی جدید است و تهیه‌کننده Masters of the Universe: Revelation را برای ساخت این سریال در نظر دارد.

نوآه سنتینو ( To All The Boys I’ve Loved Before) قرار است نقش اصلی لایواکشن He-Man را بازی کند. دولف لوندگرن نقش He-Man را در اولین فیلم Masters of the Universe در سال 1987 بازی کرد اگرچه که این کاراکترها در سال 1982 خلق شده‌اند.

مت هالووی و آرت مارکوم کار بازنویسی فیلمنامه را برعهده داشته‌اند. آرون نی و برادرش آدام قرار است این فیلم را کارگردانی کنند که هنوز تاریخ انتشاری ندارد. در اوایل سال 2019 نیز اعلام شد که فیلم Masters of the Universe در تاریخ 5 مارچ 2021 به روی پرده‌های سینما میرود.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین فیلم‌ها و سریال‌ها کمیک کان نیویورک 2019 (New York Comic Con 2019)
  • فیلم جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر به دو سوال راجع‌به ری و Force پاسخ می‌دهد
  • فیلم Zombieland: Double Tap تریلری متفاوت را منتشر کرد
  • رکورد تعداد فیلم‌های ارسالی به اسکار برای رشته‌ی بهترین فیلم خارجی زبان شکسته شد.

نوشته شایعه: سونی فیلم He-Man را به سرویس نتفلیکس خواهد برد. اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا