اخبار کسب و کار

برادران روسو استارت فیلمبرداری Cherry را خواهند زد

برادران روسو با فیلمی متفاوت به نام Cherry به دنیای فیلمسازی قدم جدیدی را بر خواهند داشت قدمی که شاید خیلی بلند نباشد ولی احتمالا خوب از آب در خواهد آمد. برادران روسو نام‌های آشنا سینما که وظیفه کارگردانی آخرین قسمت مجموعه پرطرفدار اونجرز را بر عهده داشته اند و با رکوردی عجیب آواتار را جا گذاشتند و حالا پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما را کارگردانی کرده‌اند. برادران روسو با تاسیس استودیوی فیلمسازی AGBO حرکت جدیدی را برای آینده فیلمسازی خود به پیش گرفته‌اند.

فیلم Cherry داستان واقعی یک پزشک سابق ارتش آمریکا به ‌نام نیکو واکر را روایت می‌کند که در واقع او کتاب زندگینامه خود را نوشته است. واکر پس از بازگشت از عراق و خدمت به ارتش آمریکا در این کشور، دچار بیماری و اعتیاد به مواد مخدر می‌شود و در ادامه تصمیم به دزدی از بانک می‌گیرد.

برادران روسو نسبت به انتخاب این داستان اینگونه واکنش نشان دادند:

با توجه به تجربه شخصی ما از کلیولند و همچنین نیاز شدید سینما به داستان‌هایی مثل این، به فیلم Cherry جذب شدیم. به عنوان افرادی که در کلیولند زندگی کرده‌ایم، این برای ما بسیار مهم است که می‌توانیم در زادگاه خود فیلم برداری کنیم. ما بیرون را برای “سرباز زمستانی” در اینجا فیلمبرداری کردیم، از این که به خانه و ریشه‌ی خود باز می‌گردیم هیجان زده هستیم.

وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهدهجسیکا گلدبرگ نویسده فیلم‌های The Path و Refuge و نیکو واکر نویسنده کتاب خواهد بود. ، فیلمبردار فیلم Cherry بر عهده نیوتون توماس سیگل می باشد. سیگل را با فیلمبرداری Drive و فیلم Bohemian Rhapsody طی سال‌های اخیر به یاد می‌آوریم، همچنین وظیفه ساخت موسیقی متن این فیلم بر عهده هنری جکمن، آهنگساز فیلم Captain America: The Winter Soldier (کاپیتان آمریکا: وینتر سولجر) و فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) می‌باشد.

برادران روسو تهیه کنندگی کامیک Grimjack (گریمجک) برای آمازون را بر عهده گرفته‌اند و با قاطعیت احتمال کارگردانی آن را رد کردند ولی بعد از تایید تهیه کنندگی یک فیلم براساس انیمه Battle of the Planets (نبرد سیاره‌ها) به وسیله این دوبرادر آن‌ها احتمال حضور خود را به عنوان کارگردان در این پروژه را تایید کردند.

سازندگان فیلم Cherry تاریخ دقیقی را برای اکران این اثر در نظر نگرفته‌اند ولی این فیلم به احتمال زیاد در سال 2020 به روی پرده نقره‌ای خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین فیلم‌ها و سریال‌ها کمیک کان نیویورک 2019 (New York Comic Con 2019)
  • فیلم جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر به دو سوال راجع‌به ری و Force پاسخ می‌دهد
  • فیلم Zombieland: Double Tap تریلری متفاوت را منتشر کرد
  • رکورد تعداد فیلم‌های ارسالی به اسکار برای رشته‌ی بهترین فیلم خارجی زبان شکسته شد.

نوشته برادران روسو استارت فیلمبرداری Cherry را خواهند زد اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا