اخبار کسب و کار

همه‌چیز راجع‌به فصل ششم سریال وایکینگ‌ها (Vikings): بازیگران، داستان و زمان پخش

حتی قبل از آنکه فصل پنجم آغاز شود شبکه History اعلام کرد سریال وایکینگ‌ها (Vikings) برای فصل ششم تمدید شده است. این فصل نیز دارای 20 قسمت خواهد بود که در دو بخش برای بینندگان به‌تصویر کشیده می‌شود. خبر تمدید زودهنگام فصل ششم این درام تاریخی با خبر هیجان‌انگیز دیگری همراه شد. طبق این خبر کاترین وینیک که در سریال وایکینگ‌ها نقش ملکه لاگرتا را ایفا می‌کند برای کارگردانی یکی از قسمت‌های این فصل انتخاب شد. درواقع این نخستین تجربه کارگردانی وینیک محسوب می‌شود.

اما متاسفانه ششمین فصل درواقع آخرین فصل سریال وایکینگ‌ها به‌حساب می‌آید. خالق این مجموعه مایکل هرست در گفتگو با Variety اعلام کرد که همیشه می‌دانست باید چه زمانی و چگونه این سریال را به اتمام برساند. او گفت:

«من همیشه می‌دانستم اگر این فرصت به من داده شود می‌خواهم سریال به چه سمتی حرکت کند و همچنین کم‌وبیش مشخص کرده بودم در کجا به‌پایان برسد. چیزی که برایش تلاش می‌کردم این بود که حماسه‌ای برای رگنار لاتبروک و پسرانش بنویسم. بعد از شش فصل و 89 قسمت این همان چیزی بود که احساس می‌کردم و سرانجام نیز آن را انجام دادم. فیلم‌برداری قسمت پایانی در ماه نوامبر سال گذشته به‌اتمام رسید و من حس می‌کنم تمام چیزهایی را که لازم بود در مورد رگنار و پسرانس بگویم گفتم. من حماسه خود را گفتم و بسیار خوش‌شانسم که این فرصت توسط MGM و History به من داده شد. دیگر دلیلی نمی‌بینم که بخواهم فراتر از این ادامه بدهم.»

در ادامه با تایم‌سیتی همراه باشید تا به همه‌چیز در مورد فصل ششم سریال وایکینگ‌ها (Vikings) پی ببرید.

زمان پخش فصل ششم سریال وایکینگ‌ها

بخش دوم فصل پنجم در تاریخ 28 نوامبر سال 2018 (7 آذر 1397) توسط شبکه History در آمریکا و سپس روز بعد از طریق سرویس آمازون پرایم در بریتانیا پخش شد. ما انتظار داریم آغاز پخش فصل ششم نیز در همین بازه زمانی باشد. البته هنوز چیزی مشخص نیست. در حالیکه فصل‌های دوم، سوم و چهارم به‌ترتیب در فوریه سال‌های 2014، 2015 و 2016 پخش شدند، پخش فصل پنجم از نوامبر سال 2017 آغاز شد. طرفداران مجبور شدند برای تماشای نیمه دوم فصل پنجم تقریبا یک‌سال صبر کنند

پخش نیمه اول فصل ششم سریال Vikings از چهارشنبه، ۴ دسامبر امسال (۱۳ آذر) با پخش دو قسمت اول آن به‌صورت پشت سر هم آغاز خواهد شد و پخش نیمه دوم فصل پایانی سریال Vikings که شامل ۱۰ قسمت پایانی سریال می‌شود، قرار است در طول سال ۲۰۲۰ آغاز شود که هنوز تاریخ مشخصی ندارد.

بازیگران فصل ششم سریال وایکینگ‌ها: چه کسانی بازمی‌گردند؟

هرست طی گفتگو با Radio Times اعلام کرده بود مرگ‌هایی بزرگ در نیمه دوم فصل پنج رخ خواهد داد که این موضوع باعث شگفتی هیچ شخصی نشد. اما یکی از این مرگ‌ها که کمی پیچیده‌تر محسوب می‌شد مرگ کاراکتر فریدیس (با بازی آلیسیا آگنیسون) بود. ما فکر کردیم او به دلیل خیانت پس از خفه شدن به دست همسرش آیوار بی‌استخوان (با بازی آلکس هو آندرسن) کشته شد. اما طبق تریلر فصل ششم گویا او بار دیگر به این مجموعه بازمی‌گردد.

طرفداران نگران بودند به دنبال حضور بازیگر نقش لاگرتا یعنی کاترین وینیک در برنامه جدید شبکه نت‌فلیکس Wu Assassins، این بازیگر نقش خود در سریال وایکینگ‌ها را رها کرده و تنها در مقام کارگردان در این پروژه همکاری داشته باشد. اما اکنون مشخص شده که او برای فصل ششم بازخواهدگشت. هرست در این رابطه گفت:

«اتفاقات وحشتناکی برای لاگرتا رخ داد که طبیعی است. اما او زنده ماند. او همیشه زنده می‌ماند.»

انتقام‌جو او آیوار که در عطش کشتن لاگرتا می‌سوزد هنوز جایی نرفته است. به‌تازگی از بازیگر نقش آیوار یعنی آلکس هو آندرسن عکس‌های گوناگونی سر صحنه فیلم‌برداری منتشر شده که حضور او را در فصل جدید تایید می‌کنند. بازیگر روسی دانیلا کوزلوفسکی در فصل ششم سریال وایکینگ‌ها نقش یک شخصیت تاریخی به نام الگ نووگورود را ایفا می‌کند. الگ یک شاهزاده وایکینگ است که شهرها را فتح می‌کند.

باوجود اینکه دانیلا کوزلوفسکی در فیلم‌های روسی زیادی به ایفای نقش پرداخته است، اما او در سطح بین‌المللی بیشتر به‌خاطر حضور در فیلم Hardcore Henry و همچنین تبلیغات پرزرق‌وبرق Chanel همراه با کیرا نایتلی شناخته می‌شود. نقش جدید او در سریال وایکینگ‌ها باعث شد تا دنیای این مجموعه تا شرق گسترش پیدا کند. الگ در زندگی واقعی شخصی اهل وارنگیان بود که در رودخانه‌های اوکراین، روسیه و بلاروس قایقرانی می‌کرد. اریک جانسون (بازیگر فیلم Fifty Shades Darker) نیز در فصل ششم وایکینگ‌ها حضور خواهد داشت. طبق گزارش ددلاین او نقش یک جنگجو نیرومند و با مهارت بالای رزمی را ایفا می‌کند.

سریال وایکینگ‌ها فصل ششم

طبق صفحه رسمی این سریال در IMDb کاراکترهایی که در قسمت نخست فصل ششم حضور خواهند داشت عبارت‌اند از: فلوکی (با بازی گوستاو اسکاشگورد)، بیورن لاتبروک (با بازی الکساندر لودویگ)، اوبه (با بازی جوردن پاتریک اسمیت)، آلفرد (با بازی فردیا والش-پیلو)، گانهیلد (با بازی راگا رگنارس)، آما (با بازی کریستی دان دینسمور) و مو سفید (با بازی کایرن اوریلی).

رولو (با بازی کلیو استندن) نیز هنوز زنده است و بر اساس زندگی واقعی او تا دوران پیری زنده می‌ماند. استندن در این رابطه گفت:

«او به این سرعت جایی نمی‌رود و در میدان نبرد و اتفاقاتی از این قبیل کشته نمی‌شود.»

همچنین می‌دانیم پرنسس گیسلا (با بازی مورگان پولانسکی) هنوز زنده است و امکان دارد برای فصل جدید به مجموعه بازگردد.

باید در فصل ششم انتظار چه چیزهایی را داشته باشیم؟

داستان فصل ششم سریال وایکینگ‌ها شدیدا تحت حفاظت قرار گرفته است تا هیچ بخشی از آن لو نرود. هرست طی گفتگو با Variety در این‌باره گفت:

«رازهای بزرگ و غیرمنتظره‌ای برای طرفداران ما آشکار خواهند شد. 20 قسمت جدید در راه است. ما در این قسمت‌ها با سه جهان جدید روبه‌رو می‌شویم و همچنین شاهد تراژدی‌هایی بزرگ و اقدامات قهرمانانه گوناگونی خواهیم بود. اگر شما اشک‌هایی دارید که باید آن‌ها را خرج کنید، تماشای فصل ششم این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد تا این کار را انجام دهید. من خیلی به این برنامه افتخار می‌کنم. درست است، من آن کاری که قصد داشتم انجام دادم. من برای اشخاصی که می‌خواهند فصل جدید را مشاهده کنند ناراحتم. زیرا در این فصل شاهد جاه‌طلب‌ترین و احساسی‌ترین قسمت‌های مجموعه وایکینگ‌ها خواهید بود. طی هر فصل من چالش‌های جدیدی را برای گروه تولید تعیین می‌کردم و آن‌ها همیشه از عهده وظایفشان برمی‌آمدند. بخش اعظم فیلم‌برداری به صورت واقعی انجام می‌شد و ما از جلوه‌های ویژه کامپیوتری استفاده نمی‌کردیم. شیوه‌ای که گروه تولید طبق آن چیزهایی که بر کاغذ می‌نوشتم را عملی می‌کردند خارق‌العاده بود.»

فصل ششم سریال وایکینگ‌ها

وی در ادامه افزود:

«این فوق‌العاده و باورنکردنی است. بنابراین ما جهان‌هایی جدید، چشم‌اندازهایی جدید و کاراکترهایی جدید خواهیم داشت که این موضوعات باعث می‌شوند طبیعتا دامنه سریال گسترده‌تر و مشکلات نیز به همراه آن بزرگتر شوند. ما اکنون با وایکینگ‌ها در صحنه جهانی قرار داریم. بنابراین همه‌چیز باید بزرگ‌تر و قابل توجه‌تر باشد. من قسم یاد می‌کنم فصل ششم تجربه‌ای عمیق و احساسی خواهد بود و بسیار مشتاق هستم تا مردم آن را تماشا کنند.»

هرست بعدها مکان‌هایی که سریال وایکینگ‌ها به آن‌جا سفر خواهد کرد را آشکار کرد:

«ما به روسیه و کی‌یف سفر می‌کنیم تا با وایکینگ‌های روسی روبه‌رو شویم. در آنجا با تمدنی بزرگ و قدرتمند آشنا می‌شویم. ما شاهد یک جهان جدید خواهیم بود که وایکینگ‌ها قرار است درگیر آن شوند. ماجراجویی‌هایی در جاده ابریشم نیز وجود خواهد داشت.»

مدیر شبکه History الی لهر افزود:

«سریال وایکینگ‌ها از همان نخست با یورش به انگلستان تا مرگ دلیرانه رگنار لاتبروک و جنگ شدید Great Heathen بسیار تکامل یافته است. اکنون نیز شاهد ماجراجویی‌های پسران رگنار و فتح جهان به دست آن‌ها هستیم.»

فصل ششک سریال وایکینگ‌ها

هرست سپس راجع‌به دنباله‌ این سریال گفت:

«این یک مجموعه فرعی نیست. ما راجع‌به یک سریال دنباله صحبت می‌کنیم که من در آن همکاری خواهم داشت. جب استوارت یکی دیگر از نویسنده‌ها است و این خیلی هیجان‌انگیز است. اما تمرکز اصلی من بر روی کاراکترهایم بود. باید بگویم که آن‌ها درواقع برای من تنها یک کاراکتر نیستند. من خیلی در مورد آن‌ها نوشتم و هفت سال با این کاراکترها زندگی کردم. آن‌ها اشخاصی واقعی در زندگی من هستند. بنابراین مدت زمان زیادی است که به آن‌ها اهمیت می‌دهم. من می‌خواهم آن‌ها را با هر خط داستانی که دارند هدایت کنم. هدف اصلی من این بود تا عدالت را برای این کاراکترهایی که در تاریخ پیدا کردم اجرا و کمک کنم تا بر روی صفحه نمایش تلویزیون به‌تصویر کشیده شوند. بنابراین هنگامی که با افرادم، کاراکترهایم و وایکینگ‌های دوست‌داشتنی‌ام سروکار داشتم، منحصرا راجع‌به آینده فکر نمی‌کردم. دنباله به آن معنی است که اگر ما قرار باشد سریالی بسازیم با حماسه من مرتبط خواهد بود. البته ممکن است لزوما همان کاراکترها را نداشته باشد. من نمی‌توانم بیش از این وارد جزئیات بشوم. اما برای طرفداران، این سریال تجربه‌ای ادامه‌دار و لذت‌بخش از وایکینگ‌ها خواهد بود.»

تریلر فصل 6 سریال وایکینگز

بیشتر بخوانید:

  • انتقادات تند کارگردان «بانوی عمارت» از فیلمنامه سفارشی فصل دوم این سریال
  • لن وایزمن به عنوان کارگردان اسپین‌آف فیلم جان ویک انتخاب شده است.
  • نقد و بررسی فیلم Gemini Man: حتی دوتا ویل اسمیت هم نتوانست این یکی را نجات دهد
  • جیمز باند 25 بینندگان را شوکه خواهد کرد

نوشته همه‌چیز راجع‌به فصل ششم سریال وایکینگ‌ها (Vikings): بازیگران، داستان و زمان پخش اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا