اخبار کسب و کار

احتمال حضور ستاره Teen Wolf در فیلم جدید مارول

آیا نسخه ی سینمایی از شخصیت Nova “نوا”ساخته خواهد شد؟ طرفداران دنیای کامیک مارول سال هاست منتظر حضور شخصیت ریچارد رایدر ملقب به نوا در یکی از فیلم های مارول هستند ، که به تازگی کمپانی مارول خبرساخت فیلمی جدا با کارکترNova “نو”ا داده است.

Dylan O’Brien

شایعاتی مبنی بر حضور بازیگر سریال محبوب Teen Wolf یعنی Dylan O’Brien دیلان اُبراین در نقش ریچارد رایدردرنظر گرفته شده است. اُوبراین قبلا نیز تجربه ی حضور در فیلم های دنباله دار و جوان پسند Maze Runner “دونده ی هزارتوی” را داشته و از این بابت می تواند گزینه ی خوبی برای ایفای نقش کارکتر نوا باشد.

هرچند چندی پیش مجله اینترنتی کامیک بوک نیوزاز احتمال حضور بازیگر فیلم Dunkirk دانکرک یعنی Fionn Whitehead فیون وایت هد در یکی از آثار جدید مارول خبر داد، بنابراین میتوان رقیب سختی برای دیلان اُبراین برای این نقش باشد.

شخصیت ریچارد رایدر در اوایل سال 1970 توسط مارو ولف من و جان رومیتا خلق شد. داستان آن در مورد پسرساده ی دبیرستانی می باشد که به طور اتفاقی با سپاه نوا ملاقات کرده و به عنوان نماینده این سپاه در زمین انتخاب شده و نیروی نوا به او اعطا می شود. از قدرت های نوا در کامیک بوک های مارول میتوان به پرواز کردن ، جذب و دفع انرژی و ایجاد چاله های فضایی اشاره کرد

در حال حاضر دو پروژه ی نگهبانان کهکشان 3 و کاپیتان مارول 2 در دستور ساخت این این کمپانی قرار دارند و با توجه به سبک فیلم های مارول احتمال دیده شدن شخصیت نوا در یکی از این دو فیلم قبل از ساخت فیلم اختصاصی خود، وجود دارد.

نوشته احتمال حضور ستاره Teen Wolf در فیلم جدید مارول اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا