اخبار کسب و کار

جیمز باند 25 بینندگان را شوکه خواهد کرد

No Time To Die

“وقتی برای مردن نیست” (No Time To Die) عنوان 25 امین فیلم جیمز باند هنوز نیامده، پرسش های زیادی درباره ی آن مطرح می شود. عوامل تولیدی فیلم در تلاشند تا اطلاعات زیادی از داستان این قسمت در فضای مجازی درز نکند و بسیاری از طرفداران این فرنچایز بریتانیایی انتظار فیلمی پر از لحظات شوکه کننده دارند.
نائومی هریس، بازیگر نقش مامور ایو در این فیلم در مصاحبه ای با مجله ی سی کیو تایید کرد که “وقتی برای مردن نیست” فیلمی متفاوت با سری های قبلی خواهد بود و می توان آن را ترکیبی از فیلم ها اسکای فال (Skyfall) و اسپکتر (Spectre) دانست.

او همچنین افزود:

: این فیلم با سورپرایز های خیلی بزرگی همراه هست، که حتی من بعد خواندن فیلمنامه شوکه شدم ، پس فکر کنم قرار است حسابی مردم را شوکه کنیم.

Naomie Harris

او اضافه کرد در این سری ، شاهد ابعاد احساسی جدیدی از کارکتر جیمز باند خواهیم بود و به احتمال زیاد همانند فیلم کازینو رویال ، لحظات احساسی بیشتری نسبت به سه سری قبلی خواهد داشت. همچنین شاهد پر رنگ تر شدن کارکتر های زن در این سری از فیلم خواهیم بود.

همچنین در قسمتی از مصاحبه خود به این اشاره کرد که چگونه فیلمنامه توسط تهیه کننده فیلم، باربارا بروکولی به دست او رسیده و تاکید کرده که کوچکترین جزئیاتی از فیلم نباید به بیرون درز کند.

از دیگر بازیگران این فیلم می توان به دنیل کریگ در نقش جیمز باند ، جفری رایت ، رالف فاینس و رامی مالک اشاره کرد.

“وقتی برای مردن نیست” (No Time To Die) به کارگردانی کری فوکاناگا در اوایل آوریل سال 2020 در سینما های جهان اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید

  • رکورد تعداد فیلم‌های ارسالی به اسکار برای رشته‌ی بهترین فیلم خارجی زبان شکسته شد.
  • متری شیش و نیم: از حواشی قاچاق شدن فیلم تا تهدید سازمان سینمایی
  • بهترین فیلم ها و سریال های کره ای (30 فیلم و سریال عاشقانه و تاریخی)
  • نتفلیکس تاریخ انتشار فصل سوم The Dragon Prince را مشخص کرده است.

نوشته جیمز باند 25 بینندگان را شوکه خواهد کرد اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا