اخبار کسب و کار

فیلم Zombieland: Double Tap تریلری متفاوت را منتشر کرد

فیلم Zombieland: Double Tap تریلر جدید خود را منتشر کرد که بعد از تریلر قبلی که پیرامون معرفی شخصیت های داستان بود حالا به سراغ معرفی جهان خود رفته است جهانی که با آمیختگی شخصیت ها با جهانی آخرالزمانی همراه با تم کمدی خود این بار با قدرت بیشتری به سمت هدف خود می‌رود. بعد از همکاری Rhett Reese و Paul Wernick در این پروژه کاملا باید منتظر یک فیلم دیالوگ محور با قدرت همچون فیلم ددپول باشیم. سونی پیکچرز 2 ماه پیش تریلری در مورد این فیلم منتشر کرد که بازگشت شخصیت های قبلی را وعده داده بود و در تریلر جدید شخصیت مدیسون با بازی زوئی دویچ در راس داستان قرار می‌دهد با این تفاوت که داستان این بار پیرامون 10 سال پس از حوادث قسمت اول جریان دارد و با گمشدن لیتل راک داستان جدید را روایت می‌کند. داستانی که به همراه خود مکان‌های جدید را نیز به نمایش می‌گذارد مکانی که انسان‌ها در آنجا تجمع پیدا کرده‌اند.

فیلم Zombieland: Double Tap سرزمین‌های بیشتری را در داستان خود قرا داده است سرزمین‌هایی که با نوعی از زامبی جهش یافته آن‌ها را رو به رو می‌کند و این چهار شکارچی زامبی را با چالش‌های جدیدی رو به رو می‌کند و در کنار آن با انسان‌هایی جدیدی نیز برخورد می‌کنند که باعث افزایش جمعیت آنها و مشکلات پیرامون آن می‌شود.

در این قسمت از فیلم Zombieland: Double Tap وودی هارلسون در نقش تالاهاسی، اما استون در نقش ویچیتا، ابیگیل برسلین در نقش لیتل راک، زوئی دویچ در نقش مدیسون، جسی آیزنبرگ در نقش کلمبوس، ابیگیل برسلین در نقش لیتل راک، اون جوگیا در نقش برکلی، لوک ویلسون در نقش البوکرکی، رزاریو داوسون در نقش نوادا توماس میدلتیچ، تیم اصلی بازیگری این اثر را تشکیل می‌دهند.

فیلم Zombieland: Double Tap برای اکران در تاریخ ۱۸ اکتبر امسال معادل با 26 مهرماه 1398 برنامه‌ریزی شده است. روبن فلیشر که کارگردانی فیلم Venom را بر عهده داشته است وظیفه کارگردانی این فیلم را به دوش می‌کشد و پال ورنیک و رت ریس دوباره به این پروژه پیوسته‌اند تا دهمین سالگرد شروع این مجموعه به بهترین نحوه ممکن از آب دربیاید.

بیشتر بخوانید:

  • تاریخ انتشار سریال Servant از سرویس +Apple TV مشخص شد[+تریلر جدید]
  • سریال فوق لیسانسه ها آبان ماه به تلویزیون برمی‌گردد[+تریلر]
  • اولین پوستر 25امین فیلم باند منتشر شد
  • سریال The Walking Dead برای فصل یازدهم تمدید شد؛ مگی بازمی‌گردد
  • توقف اکران فیلم جوکر (Joker) در یک سینما پس از بروز اتفاقی عجیب

نوشته فیلم Zombieland: Double Tap تریلری متفاوت را منتشر کرد اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا