اخبار کسب و کار

تاریخ انتشار سریال Servant از سرویس +Apple TV مشخص شد[+تریلر جدید]

اپل تی وی + یک تیزر مرموز جدید را برای سریال هیجان انگیز خود به نام خدمتگزار ساخته M. Night Shyamalan منتشر کرده است که در آن شاهد حضور یک کودک هستیم که به شکل یک عروسک نیز می‌توان آن را در نظر گرفت و در آخر نیز با جمله « به چه چیزی باور داری؟ » بیننده را رو به رو می‌کند . بازیگران این سریال توبی کببل (آینه سیاه) به عنوان شان ترنر ، لورن آمبروز (شش فوت زیر زمین) به عنوان دوروتی ، نل ببر ببر (بازی تاج و تخت) به عنوان لان گریسون و همچنین ستاره‌ فیلم‌های هری پاتر یعنی روپرت گرینت به عنوان جولیان پیرس را بازی خواهد کرد.

سریال Servant یکی از سریال‌های جدیدی خواهد بود که از سرویس آنلاین اپل تی وی پلاس پخش خواهد شد و به عنوان یکی از آثار راز آلود و ترسناک به سراغ علاقمندان خواهد آمد.سریال Servant «خدمتگزار» به وسیله ام. نایت شیامالان یکی از با استعداد ترین کارگردان ها در ژانر دلهره ساخته خواهد شد. شیامالان را با آثاری همچون شیشه، ملاقات، ویوارد پاینز و پس از زمین در سال های اخیر می‌شناسیم. این سریال قرار است که در تاریخ 28 نوامبر از سرویس آنلاین اپل تی وی پلاس پخش شود.

شان و دوروتی ترنر در داستان این مجموعه تازه بچه دار شده‌اند و برای مراقبت از فرزند خود یک پرستار را استخدام می‌کنند. با گذشت زمان مشخص می‌شود که بعضی چیزها آنطور که باید به نظر برسند نیستند و پس از یک فاجعه غیرقابل توصیف ازدواج این زوج دچار شکاف می شود و در این بین راه یک نیروی مرموز برای ورود به خانه آن‌ها باز می‌شود.

سریال Servant در ۱۰ قسمت نیم ساعته تولید شده است و ام نایت شیامالان، در این مجموعه به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در پروژه حضور داشته است و کارگردانی دو قسمت از این سریال را نیز به عهده داشته است. وظیفه ساخت این سریال را تونی باسگالوپ بر عهده دارد. این سومی تیزر کوتاهی است که از این مجموعه انتشار پیدا کرده است و باید برای به دست آمدن اطلاعات کامل تر منتظر تریلرهای آینده این سریال باشیم.

شبکه‌ی پخش آنلاین فیلم و سریال شرکت اپل به نام اپل تی وی پلاس (+Apple TV) اول نوامبر امسال یعنی 10 آبان 1398 کار خودش را رسما آغاز خواهد کرد که هزینه اشتراک ماهیانه آن تنها ۴.۹۹ دلار است اطلاعات کامل تر از این سرویس را در این پست بخوانید.

بیشتر بخواید:

  • اولین پوستر 25امین فیلم باند منتشر شد
  • سریال The Walking Dead برای فصل یازدهم تمدید شد؛ مگی بازمی‌گردد
  • توقف اکران فیلم جوکر (Joker) در یک سینما پس از بروز اتفاقی عجیب
  • واکنش جیمز گان نسبت به انتقادات مارتین اسکورسیزی از مارول
  • سینمای مارول مورد انتقاد “مارتین اسکورسیزی” قرار گرفت

نوشته تاریخ انتشار سریال Servant از سرویس +Apple TV مشخص شد[+تریلر جدید] اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا