اخبار کسب و کار

نتفلیکس تاریخ انتشار فصل سوم The Dragon Prince را مشخص کرده است.

در کمیک کان نیویورک 2019، نتفلیکس و WonderStorm تاریخ پخش فصل سوم این سریال پرطرفدار را مشخص کرده‌اند.

فصل جدید انیمشین فانتزی Dragon Prince روز جمعه 22 نوامبر 2019 در سرویس استریم نتفلیکس قرار خواهد گرفت. در خلاصه داستان فصل سوم آمده است که:((

فصل جدید از جایی آغاز میشود که Callum و Rayla بالاخره به سرزمین جادویی Xadia میرسند و آخرین وخطرناکترین قسمت سفر خود را برای به ملکه‌ی اژدها اغاز میکنند. در همین حال Ezran به سرزمین کاتولیس بازگشته است تا تاج‌گذاری کند البته قبل از آنکه تحت فشار آغاز جنگ با Xadia قرار بگیرد. لرد ویرن نیز که حال زندانی شده است قدرت‌های زیاد دوست جدیدش، Avaros، کشف میکند.))

همچنین Aaron Ehasz و Justin Richmond پوستر جدید و زیبایی را رونمایی کردند که در آن اژدهای افسانه‌ای به نام صاعقه را میبینیم.

new poster from the dragon prince

نتفلیکس و واندرستورم همکاری جدیدی را نیز در راستای نشر کتابی به نام The Art of The Dragon Prince آغاز کرده‌اند. در این کتاب قرار است طراحی‌های اولیه این سریال و هنرهای زیبای سازندگان این سریال را ببینیم.

فصل اول سریال The Dragon Prince در سال 2018 از نتفلیکس پخش شد و پس از محبوبیت فراوان به سرعت برای فصل دوم تمدید شد و از سایت Rotten Tomatoes نیز نمره کامل را دریافت کرد. پس اگر سریال‌های فانتزی و انیمیشین را دوست دارید، حتما به سراغ The Dragon Prince بروید.

بیشتر بخوانید:

  • سینمای مارول مورد انتقاد “مارتین اسکورسیزی” قرار گرفت
  • برداشت‌های اولیه از جدیدترین سریال شبکه HBO نگهبانان (Watchmen)
  • دیزنی کمپینی را برای نامزدی فیلم Avengers:Endgame در 13 رشته اسکار آغاز کرده است.
  • بهترین بازیگران مرد هالیوود [ + 10 فیلم برتر آن‌ها ]

نوشته نتفلیکس تاریخ انتشار فصل سوم The Dragon Prince را مشخص کرده است. اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا