اخبار کسب و کار

مدیر عامل شرکت دیزنی مشخص کرد که چگونه تام هالند باعث حفظ مرد عنکبوتی در مارول شد

بدون شک کاراکتر مرد عنکبوتی جزو یکی از محبوب‌ترین کاراکترهای تاریخ سینمای ابرقهرمانی به حساب می‌آید که طرفداران بی‌شماری دارد. خبر ورود مرد عنکبوتی به دنیای سینمایی مارول در سال 2015 باعث شد تا هیجان برای طرفداران این ابرقهرمان به اوج خود برسد. اما پس از موفقیت مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول طی ماه گذشته خبری مبنی بر جدایی این ابرقهرمان از مارول مطرح شد. خبرگذاری‌ها دلیل این موضوع را به عدم توافق مالی بین سونی و دیزنی ارتباط دادند.

پس از این اتفاق بسیاری از طرفداران دنیای سینمایی مارول و همچنین تعداد زیادی از بازیگران این جهان سینمایی به روش‌های مختلف اعتراض خود را به این موضوع نشان دادند. بعد از کش‌وقوس‌های فراوان سرانجام طی اتفاقی خوشحال‌کننده و شگفت‌انگیز اعلام شد که سونی و دیزنی برای بازگشت مرد عنکبوتی به جهان سینمایی مارول به توافق رسیدند. حتی تاریخ رسمی اکران فیلم سوم مرد عنکبوتی در این جهان سینمایی نیز مشخص گردید. در ادامه ددلاین حتی پای خود را فراتر گذاشت و اعلام کرد طی توافق جدید بین سونی و دیزنی احتمالا کاراکترهای دیگری نیز از دنیای عنکبوتی سونی وارد دنیای عنکبوتی مارول خواهند شد. (البته این خبر رسما توسط این دو کمپانی تایید نشد.)

اکنون مدیر عامل کمپانی دیزنی باب ایگر جزئیات این توافق را آشکار و مشخص کرد چگونه این ابرقهرمان بار دیگر به جهان سینمایی مارول بازگشت. گویا قهرمان اصلی این موضوع خود مرد عنکبوتی بود. باب ایگر در برنامه تلویزیونی جیمی کیمل حین اینکه کتاب جدید (در این کتاب ما شاهد داستان‌هایی عجیب از دنیای سینمایی مارول و همچنین جنگ ستارگان هستیم.) خود را معرفی می‌کرد، مشخص کرد که چگونه بازیگر نقش مرد عنکبوتی تام هالند نقشی حیاتی در بازگشت این ابرقهرمان به مارول داشت. همه‌چیز از زمانی آغاز شد که تام هالند برای تبلیغ فیلم انیمیشنی جدیدش Onward و همچنین تشکر از طرفداران مرد عنکبوتی که از او حمایت کردند در همایش D23 دیزنی حضور پیدا کرد. بعد از آن این بازیگر خودش شخصا وارد عمل شد.

باب ایگر در این رابطه گفت:

«بعد از همایش D23 تام نزد اشخاصی که برای من کار می‌کردند رفت و درخواست کرد آیا می‌تواند شماره تلفن و همچنین آدرس ایمیل من را داشته باشد. او پشت تلفن گریه کرد. البته اینطور نبود. (ایگر به شوخی گفت) کاملا مشخص بود او بسیار به این موضوع اهمیت می‌دهد و ما نیز ارزش زیادی برای او قائل هستیم. او مرد عنکبوتی فوق‌العاده‌ای است. اینطور نیست؟»

بعد از تماس هالند و همچنین درخواست مداوم طرفداران ایگر اعلام کرد که تصمیم گرفت بار دیگر این ابرقهرمان را به مارول بیاورد. او افزود:

«بنابراین بعد از آن گوشی را قطع کردم و چند تماس با اعضای تیم خود در استودیو دیزنی گرفتم. سپس تصمیم گرفتم با رئیس سونی تماس بگیرم. من به او گفتم ما باید برای تام و طرفداران راه‌ حلی برای این مشکل پیدا کنیم و این کار را نیز انجام دادیم.»

برای ایگر تماس هالند و طرفداران به مانند شوکی بود که به او یادآوری کند قطعه گم‌شده پازل کجاست. او بار دیگر این قطعه را پیدا کرد و در جای درست خود قرار داد. ایگر در ادامه گفت:

«می‌دانید، گاهی اوقات هنگامی که کمپانی‌ها و یا افراد مختلف با یکدیگر مذاکره می‌کنند از یاد می‌برند اشخاص دیگری نیز وجود دارند که به این توافق اهمیت زیادی می‌دهند و به نوعی این افراد از اهمیت بیشتری برخوردار هستند.»

اکنون که مذاکرات موفقیت‌آمیز بود اعلام شد کاراکتر مرد عنکبوتی حداقل برای یک فیلم دیگر در جهان سینمایی مارول حضور خواهد داشت و تهیه‌کننده اجرایی کوین فایگی نیز در پروژه بعدی مرد عنکبوتی همکاری می‌کند. البته حتی با اتمام این قرارداد نیز بار دیگر این دو کمپانی می‌توانند توافقات جدیدتری برای حضور بیشتر مرد عنکبوتی در مارول داشته باشند.

در حال حاضر می‌دانیم فیلم سوم مرد عنکبوتی (که هنوز نام رسمی آن مشخص نشده است.) در تاریخ 16 جولای 2021 (25 تیر 1400) در سینماها اکران خواهد شد و ما تا آن زمان دیگر مرد عنکبوتی را نمی‌بینیم. مگر اینکه مارول تصمیم بگیرد در یکی از فیلم‌های فاز چهار خود (که قبلا تمام آن‌ها را اعلام کرده است) به این کاراکتر فرصت حضور بدهد. اکنون باید منتظر باشیم و ببینیم آینده این کاراکتر وارد چه مسیری می‌شود؟ آیا ما باز هم شاهد سورپرایز‌هایی تازه از جهان مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول خواهیم بود؟

بیشتر بخوانید:

  • سریال The Walking Dead برای فصل یازدهم تمدید شد؛ مگی بازمی‌گردد
  • توقف اکران فیلم جوکر (Joker) در یک سینما پس از بروز اتفاقی عجیب
  • معرفی فیلم های برتر جهان [ بهترین فیلم های خارجی از نگاه مخاطبان ]
  • واکنش جیمز گان نسبت به انتقادات مارتین اسکورسیزی از مارول

نوشته مدیر عامل شرکت دیزنی مشخص کرد که چگونه تام هالند باعث حفظ مرد عنکبوتی در مارول شد اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا