اخبار کسب و کار

سریال The Walking Dead برای فصل یازدهم تمدید شد؛ مگی بازمی‌گردد

شورانر آنجلا کنگ طی جشنواره کمیک کان نیویورک رسما اعلام کرد سریال The Walking Dead برای فصل یازدهم تمدید شده است. اما این تنها خبر شگفت‌انگیز این مراسم نبود. لورن کوهن بازیگر نقش مگی با حضور در صحنه کمیک کان اعلام کرد کاراکتر او به سریال مردگان متحرک بازخواهد گشت.

این بازیگر گفت:

«فکر می‌کنم ما همیشه می‌دانستیم که می‌خواهیم تلاش کنیم بار دیگر این تجدید دیدار صورت بگیرد. من واقعا صادقانه علاقه‌مند بودم تا پی ببرم ما قادر هستیم چه چیز‌هایی را شرح بدهیم. زیرا ما گذشته زیادی داریم و طی این زمان ماجراجویی‌هایی بسیاری برای کاراکتر مگی رخ داد.»

پخش فصل دهم سریال مردگان متحرک از تاریخ 6 اکتبر آغاز شد. طبق گزارش‌های اخیر طی فصل دهم بازیگر نقش میشون یعنی دانای گوریرا از این سریال جدا می‌شود و آخرین فصل حضور خود را در مجموعه The Walking Dead تجربه می‌کند. طی این فصل جنگ با گروه Whisperers وارد فاز جدیدی می‌شود. همچنین طبق شایعات گفته شده در این فصل احتمالا ما اطلاعاتی از فیلم ریک گرایمز نیز دریافت می‌کنیم.

جدایی گوریرا از سریال مردگان متحرک مسلما لحظاتی احساسی را برای این بازیگر و طرفدارانش رقم می‌زند. گوریرا که در پنل مراسم کمیک کان نیویورک حضور داشت در این‌باره گفت:

«فیلم‌برداری کاراکتر من در این سریال به اتمام رسید. بعد از آن برای چند روز حالی جالب و عجیب بر من حکم‌فرما بود و با خود می‌گفتم چه کسی هستم؟ میشون در من وجود داشت، او در مغز استخوان من جای داشت.»

با وجود اینکه میشون سریال مردگان متحرک را ترک می‌کند، اما ما هنوز شاهد حضور کاراکترها و جهان‌های جدید در مردگان متحرک خواهیم بود. (البته بدون درنظر گرفتن سریال سوم در حال ساخت از دنیای مردگان متحرک) تهیه‌کننده اسکات گیمپل اعلام کرد پائولا لازارو برای ایفای نقش پرنسس در فصل دهم این مجموعه حضور خواهد داشت.

اسکات گیمپل در ادامه راجع‌به جهان‌های جدید دنیای مردگان متحرک و همچنین فیلم ریک گرایمز گفت:

«ما در حال کار بر روی آن‌ها هستیم. اندی لینکولن با من و آقای کرکمن صحبت‌های خوب زیادی انجام داده است و ما امیدواریم بتوانیم طی ماه آتی و یا دو ماه آینده خبرهایی در این رابطه به شما بدهیم. قرار است چیزهای زیادی در جهان مردگان متحرک رخ بدهد که خارج از تصورات کاراکترهای ما خواهد بود. همچنین شاهد مکان‌های دیگر نیز خواهیم بود. ما قصد داریم با این سریال و همچنین فیلم مخصوص ریک گرایمز این مکان‌ها را کشف کنیم و بشناسیم.»

ازجمله بازیگران فصل دهم سریال The Walking Dead می‌توان به این افراد اشاره کرد: نورمن ریداس، لورن کوهن، دانای گوریرا، جفری دین مورگان، ملیسا مک‌براید، آلانا مسترسن، جاش مک‌درمیت، کریستین سراتوس، ست گیلیام، راس مارکواند، کاری پیتون، آوی نش، کالان مک‌اولیف، سامانتا مورتون، تورا برچ و کوین کارول.

بیشتر بخوانید:

  • سینمای مارول مورد انتقاد “مارتین اسکورسیزی” قرار گرفت
  • برداشت‌های اولیه از جدیدترین سریال شبکه HBO نگهبانان (Watchmen)
  • دیزنی کمپینی را برای نامزدی فیلم Avengers:Endgame در 13 رشته اسکار آغاز کرده است.
  • بهترین بازیگران مرد هالیوود [ + 10 فیلم برتر آن‌ها ]

نوشته سریال The Walking Dead برای فصل یازدهم تمدید شد؛ مگی بازمی‌گردد اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا