اخبار کسب و کار

همه آنچه که از Star Trek 4 میدانیم: آیا این فیلم کنسل شده است؟

مدتی است که این سری پرطرفدار و قدیمی بیشتر وقت خود را در تلویزیون میگذراند و در کنار Star Trek: Discovery، به زودی سریالی با درخشش سر پاتریک استوارت به نام Star Trek: Picard پخش خواهد شد.

البته بر روی پرده‌ی سینما داستان متفاوت است. بعد از شکست بسیار بد فیلم Star Trek: Beyond در گیشه، آینده این دنیای ریبوت شده نامشخص است و اصلا معلوم نیست که قسمت چهارمی ساخته شود.

آیا قسمت چهارم کنسل شده است؟

گزارش‌هایی در ژانویه 2019 منتشر شده بود که استودیو پارامونت این فیلم را رها کرده است ولی خود استودیو حاضر به پاسخگویی درباره این گزارشات نشده بود. سپس جان چو، یکی از بازیگران اصلی سه فیلم اول، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که قانع شده است این فیلم ساخته خواهد شد:((

حقیقتا در این لحظه قرار نیست اتفاق بیفتد ولی فکر میکنم در یک زمانی یک نفر با ما همکاری میکند و فیلم را میسازیم.))

بازیگر دیگر فیلم یعنی زاخاری کوینتو همچین فکری را ندارد، او در مصاحبه در ماه ژون گفته بود که احتمال ساخت قسمت بعدی زیاد نیست.

star trek cho

آیا بازیگران اصلی فیلم دوباره برخواهند گشت؟

جی‌جی آبرامز برای ساخت ریبوت المان‌های اصلی این فرنچایز را به خط‌های زمانی مختلف تقسیم کرد.او کلید اصلی داستان را کشته شدن کاپیتان کرک (با بازی کریس همسورث) در حمله‌ای به سفینه‌اش نشان داد پس قطعا باعث شگفتی طرفداران شد وقتی فهمیدند این پدر و پسر قرار است هر دو در فیلم چهارم حضور داشته باشند.برای اینکه همچین اتفاقی را در فیلم چهارم ببینیم، باید منتظر یک ماجراجویی با طعم سفر در زمان باشیم که کریس پاین در نقش جیمز کرک با پدرش متحد شود.

البته که در ماه می 2019 گزارشاتی مطرح شد که کریس پاین و کریس همسورث از مذاکرات کنار کشیده‌اند از آنجاییکه استودیو خواستار کم‌کردن حقوق این دو بازیگر اصلی فیلم بوده است و خبر بدتر این است که تهیه‌کنندگان قصد داشته‌اند که ابتدا با این دو قرارداد ببندند و سپس به دنبال بازیگران مکمل بروند و همین باعث شده است که حضور بازیگران دیگر این مجموعه مانند زاخاری کوینتو، زو سالدانا و سایمون پگ در هاله‌ای از ابهام باشند.

چه کسی کارگردان این فیلم خواهد بود؟

احتمال زیادی وجود دارد که پس از سال‌ها بالاخره برای اولین بار یک کارگردان زن برای این مجموعه انتخاب شود. در سال‌های مختلف شاهد حضور کاپیتان زن در این فرنچایز بوده‌ایم اما هیچگاه کارگردان فیلم‌های این مجموعه را یک زن برعهده نداشته است.

اس‌جی کلارکسون، فیلمساز بریتانیایی، در صدر لیست کارگردان‌های استودیو میباشد. او کارنامه‌ی قابل توجهی در کارگردانی سریال‌های آمریکایی و بریتانیایی دارد که میتوان به Heroes، Dexter و Jessica Jones اشاره کرد. البته لازم به ذکر است که کلارکسون در حال حاضر برروی یکی از اسپین‌آف های سریال بازی تاج و تخت کار میکند و معلوم نیست که آیا برنامه‌ای برای ساخت قسمت چهارم Star Trek دارد یا خیر.

طرفداران پرشمار این مجموعه نمیتوانند صبر کنند تا اولین تریلر این فیلم را ببیند ولی هنوز استودیو پارامونت تصمیمی جدی برای ساخت این فیلم نگرفته است.

بیشتر بخوانید:

  • سینمای مارول مورد انتقاد “مارتین اسکورسیزی” قرار گرفت
  • برداشت‌های اولیه از جدیدترین سریال شبکه HBO نگهبانان (Watchmen)
  • دیزنی کمپینی را برای نامزدی فیلم Avengers:Endgame در 13 رشته اسکار آغاز کرده است.
  • بهترین بازیگران مرد هالیوود [ + 10 فیلم برتر آن‌ها ]

نوشته همه آنچه که از Star Trek 4 میدانیم: آیا این فیلم کنسل شده است؟ اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا