اخبار کسب و کار

توقف اکران فیلم جوکر (Joker) در یک سینما پس از بروز اتفاقی عجیب

حتی پیش از اکران فیلم مستقل جوکر (Joker) نیز پیش‌بینی می‌شد که ما شاهد خطرات و جدال‌هایی عجیب در سینماها پس از اکران آن باشیم. مهم نیست شخصی این فیلم را دیده باشد یا نه، در هر صورت اشخاصی وجود دارند که عاشق این فیلم هستند و همچنین اشخاصی وجود دارند که از آن متنفرند. اکنون بعد از نخستین شب اکران فیلم جوکر جنجال‌های پیرامون آن در حال افزایش است. در روز پنجشنبه 3 اکتبر به‌دنبال تهدیدی که پلیس آن را موثق می‌دانست مسئولان یک سینما در هانتینگتون بیچ، کالیفرنیا مجبور شدند تا آن را ببندند. برای پی بردن به جزئیات بیشتر با تایم‌سیتی همراه باشید.

طبق این خبر که توسط LA Times منتشر شد بعد از پخش فیلم جوکر در ساعت 4:45 بعدازظهر سینمای XD در هانتیتگتون بیچ تعطیل شد. درواقع این اقدام در پاسخ به تهدیدی صورت گرفت که به مجاری قانونی گزارش شده بود. پلیس هنوز افشا نکرده که این تهدید از کجا نشات گرفته است و یا ماهیت آن چیست؟

در روز جمعه این سینما بار دیگر و با نظارت کامل سیستم‌های قانونی بازگشایی شد. مامور آنجلا بنت طی مصاحبه‌ای با LA Times اعلام کرد:

«ما تهدید را جدی گرفته‌ایم و در حال تحقیق بر روی آن هستیم.»

از همان ابتدا که فیلم جوکر برای منتقدان به‌تصویر کشیده شد، بحث‌های زیادی راجع‌به آن‌که این فیلم چگونه خواهد بود شکل گرفت. اکنون باید منتظر باشیم و ببینیم آیا جنجال‌های دیگری به‌دنبال اکران این فیلم در سینماها ایجاد خواهد شد یا خیر؟

بیشتر بخوانید:

  • سینمای مارول مورد انتقاد “مارتین اسکورسیزی” قرار گرفت
  • برداشت‌های اولیه از جدیدترین سریال شبکه HBO نگهبانان (Watchmen)
  • دیزنی کمپینی را برای نامزدی فیلم Avengers:Endgame در 13 رشته اسکار آغاز کرده است.
  • بهترین بازیگران مرد هالیوود [ + 10 فیلم برتر آن‌ها ]

نوشته توقف اکران فیلم جوکر (Joker) در یک سینما پس از بروز اتفاقی عجیب اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا