اخبار کسب و کار

واکنش جیمز گان نسبت به انتقادات مارتین اسکورسیزی از مارول

در روزهای گذشته مارتین اسکورسیزی، کارگردان بزرگ و نامدار سینمای هالیوود فیلم‌های مارول را مورد انتقاد قرار داد و این آثار را صرفا تفریحی دانست.

حال در آخرین اخبار حاصل شده واکنش جیمز گان را می‌بینیم که نسبت به این قضیه ناراحتی خود را اعلام کرده. جیمز گان کارگردانی 2 قسمت نگهبانان کهکشان (Guardians of The Galaxy) و فیلم جدید مارول، از اینکه اسکورسیزی بدون تماشای آثار مارول آن‌ها را مورد انتقاد قرار داده ناراحت شده است.

مارتین اسکورسیزی، کارگردان نامی و بزرگ سینمای جهان، در حاشیه‌ی اکران فیلم سینمایی جدید خود یعنی مرد ایرلندی (The Irishman) مصاحبه‌هایی انجام داده که در یکی از آن‌ها فیلم‌های مارول را با پارک‌های تفریحی دیزنی لند مقایسه کرده و گفته این فیلم‌ها ارزش سینمایی ندارند و نمی‌توان آن‌ها را تجربه‌ای جدید و متفاوت دانست. این صحبت‌های اسکورسیزی مورد انتقاد بسیاری از طرفداران مارول و ابرقهرمان‌های مشهور و پولساز این کمپانی قرار گرفت و نخستین کسی که نسبت به این صحبت‌ها واکنش نشان داد جیمز گان، کارگردان با استعداد هالیوود است.

در متن پایین توئیت جیمز گان در رابطه با این موضوع را مشاهده می‌کنید.

اسکورسیزی یکی از 5 فیلمساز زنده مورد علاقه‌ی من است. هنگامی که مردم فیلم «The Last Temptation of Christ» (آخرین وسوسه مسیح) را بدون تماشا مورد انتقاد دادند من بسیار خشمگین و ناراحت شدم، اکنون نیز همان قدر دلخور هستم چرا که مارتین اسکورسیزی بزرگ بدون تماشای آثار ما، در مورد ما چنین دیدگاهی دارد. لازم است این را هم بگویم که من همیشه اسکورسیزی را دوست داشته‌ام و هموراه سپاسگزار وی بوده‌ام و بی‌صبرانه منتظر شاهکار جدید او یعنی مرد ایرلندی هستم.

این که کارگردانی به بزرگی اسکورسیزی، بدون تماشای اثری آن را نقد کند زیادی از حد دور از انتظار است و می‌توان گفت منظور این کارگردان این بوده که دنبال کننده آثار مارول نیست. به هرحال برداشت‌های عموم از این انتقاد بدین گونه بوده و تنها کسی که می‌تواند این موضوع را شفاف سازی کند خود مارتین اسکورسیزی است. البته اگر این توییت جیمز گان برای او اهمیتی داشته باشد.

بیشتر بخوانید

  • برداشت‌های اولیه از جدیدترین سریال شبکه HBO نگهبانان (Watchmen)
  • دیزنی کمپینی را برای نامزدی فیلم Avengers:Endgame در 13 رشته اسکار آغاز کرده است.
  • جیمز کامرون در پشت صحنه‌ی قسمت‌های آینده Avatar به همراه دوربین 3D
  • دانلود سریال مانکن قسمت 7 هفتم با لینک مستقیم
  • هرآنچه لازم است درمورد جلوه های ویژه بدانیم

نوشته واکنش جیمز گان نسبت به انتقادات مارتین اسکورسیزی از مارول اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا