اخبار کسب و کار

جیمز کامرون در پشت صحنه‌ی قسمت‌های آینده Avatar به همراه دوربین 3D

در روزهای گذشته، تصاویر جدیدی از پشت صحنه و دنباله‌های فیلم آواتار (Avatar) منتشر شد که در آن جیمز کامرون را می‌بینیم که با دوربین 3D مشغول به ضبط تصاویر است.

با وجود آنکه مراحل فیلمبرداری و تولید صحنه‌های بازیگران اصلی کالکشن آواتار در آبان ماه سال گذشته به پایان رسید، شاهد اضافه شدن بازیگران جدید و فیلمبرداری‌های جدید در این مجموعه بوده‌ایم. حال در آخرین اطلاعات منتشر شده کامینگ سون تصاویر جدیدی از پشت صحنه‌ی این کالکشن هستیم. این تصاویر نخستین بار در اکانت توییتری Avatar نشر پیدا کرده و جیمز کامرون (کارگردان قسمت نخست و 4 قسمت آینده آواتار) را می‌بینیم که با دوربین 3D (سه بُعدی) در حال رکورد کردن است.

این تصویر در عکس پایین قابل مشاهده است و همانطور که می‌بینید محیط فیلمبرداری در آب است و اطراف آن زبانه‌هایی دیجیتالی از آتش شعله گرفته. این تصویر توسط تهیه کننده مجموعه آواتار (جان لاندو) گرفته شده و نشان می‌دهد که هنوز هم مراحل تصویربرداری این فیلم مورد انتظار به پایان نرسیده.

همانطور که می‌دانید آواتار یکی از مشهورترین آثار تاریخ سینمای جهان محسوب می‌شود. قسمت نخست این فیلم که در سال 2009 اکران شد توانست موفقیت چشمگیری را برای تولید کنندگان این فیلم به ارمغان بیاورد.

جالب است بدانید که آواتار تا چند ماه پیش (قبل از اکران قسمت نهایی انتقام جویان) پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما بود و عناوین نامدار و بزرگی که طی این سال‌ها ساخته شده بودند نتوانسته بودند این رکورد را تصاحب کنند. پس از موفقیت قسمت اول، جیمز کامرون تصمیم به نگارش فیلمنامه‌هایی برای ادامه داستان کرد و به طور همزمان 4 قسمت دیگر را آماده کرد که به ترتیب در سال‌های 2021، 2023، 2025 و 2027 اکران می‌شوند.

بیشتر بخوانید

  • تاریخ اکران فیلم Avatar 2 (هرآنچه راجع به آواتار 2 می‌دانیم)
  • 36 تا از بهترین فیلم های اکشن که حتما باید تماشا کنید.
  • بهترین موسیقی متن های تاریخ سینما – 55 آهنگ ماندگار [ به همراه لینک دانلود ]
  • فیلم های برنده اسکار در طول تاریخ [اسکار بهترین فیلم از 1984 تا 2019]

نوشته جیمز کامرون در پشت صحنه‌ی قسمت‌های آینده Avatar به همراه دوربین 3D اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا