اخبار کسب و کار

AMC تصاویری از اسپین‌آف جدید Walking Dead را منتشر کرده است.

AMC تصاویری از دومین اسپین‌آف دنیای The Walking Dead را منتشر کرده است. این شش عکس پنجشنبه گذشته در همایش کمیک‌کان نیویورک به دید همگان گذاشته شده‌اند.

و حالا بعد از پایان این نمایش، این عکس ها بر روی وبسایت SkyBound قرار داده شده‌اند و در این تصاویر برخی از بازیگران اصلی فیلم نیز مشخص شده‌اند که میتوان به Aliyah Royale، Alexa Mansour، Nicolas Cantu و Nico Tortorella اشاره کرد. این بازیگران تا قبل از این سریال در فیلم یا سریال بزرگی بازی نکرده‌اند و این اسپین‌آف میتواند قدم بزرگی برای آن‌ها در دنیای بازیگری باشد. در اینجا اولین تصاویر این سریال را برایتان آورده‌ایم.

  • WD

تورتورلا در یک مصاحبه اعلام کرده است که داستان این سریال ده سال پس از آغاز آخرالزمان را روایت میکند که این بدین معناست که مقطع زمانی یکسانی با فصل دهم سریال اصلی The Walking Dead دارد.

فصل بعدی سریال اصلی Walking Dead هفته آینده پخش خواهد شد و این درحالیست که قرار است سه‌گانه‌ای سینمایی با محوریت شخصیت ریک گرایمز نیز ساخته شود و فصل ششم اولین اسپین‌آف این سریال با نام Fear The Walking Dead نیز سال آینده پخش خواهد شد.

همچنین این اسپین‌آف بی‌نام که به تازگی معرفی شده است در اواسط سال 2020 پخش خواهد شد و اینطور که به نظر میرسد AMC فعلا قصد ندارد دست از سر دنیای مردگان بردارد

بیشتر بخوانید:

  • کیلیان مورفی شایعات مبنی بر بازی در نقش جیمز باند را باعث افتخار خود میداند.
  • نخستین ویدئوی JoJo Rabbit و صحبت‌های اسکارلت جوهانسون
  • صحبت‌های ریان جانسون راجع‌به آینده جنگ ستارگان (Star Wars)
  • تیزر سریال War of the Worlds منتشر شد
  • ویدئوی جدید از پشت صحنه‌ی فیلم 1917 منتشر شد

نوشته AMC تصاویری از اسپین‌آف جدید Walking Dead را منتشر کرده است. اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا