اخبار کسب و کار

یک ویدیو مربوط به فیلم Free Guy منتشر شد

فیلم Free Guy یک اثر جدید است که با گروه بازیگری جدید در سال 2020 اکران خواهد شد. در جدیدترین اخبار یک پوستر و یک ویدیو از این فیلم انتشار پیدا کرده است در این ویدیو گروه بازیگری که شامل تایکا وایتیتی، جودی کومر، جو کری و رایان رینولدز در یک جمع دوستانه به صحبت در مورد هم‌بازی شدن در این فیلم و جزئیات فیلم صحبت می‌کنند و در کنار بحث‌ها فضای بسیار صمیمی و خنده داری را به وجودی می‌آورند. در این ویدئو صحبت‌هایی هم در مورد هم بازی بودن رینولدرز و وایتیتی در فیلم Green lantern هم به میان آمد که بعد از عدم موفقیت این فیلم در خیلی از آثار به تمسخر آن پرداخته بودند.

فیلم Free Guy زیر نظر کمپانی‌های 21Laps Entertainment و فاکس قرن بیستم به اکران در خواهد آمد. علاوه برگروه اصلی بازیگران آتکارش آمبودکار(بازیگر فیلم مشهور سفید)، چنینگ تیتوم(بازیگر فیلم G.I.Joe)، لیل رل هاوری(بازیگر Bird Box و Get Out)، کامیل کاستک، ریچارد تایلر بلوینس (نینجا) و شان ویلیام مک‌لاکلین (جک‌سپتیک‌آی)، هم در این فیلم حضور دارند که کاملا مخاطبان را برای نمایش یک فیلم متفاوت و کمدی آماده می‌کند.

اولین پوست رسمی فیلم مرد آزاد توسط کمپانی فاکس قرن 21 به نمایش درآمد که بر محوریت شخصیت رایان رینولدز می‌باشد. در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

کارگردانی این فیلم بر عهده شاون لوی می‌باشد که برای به عهده گرفتن کارگردانی این اثر از پروژه Uncharted انصراف داده بود. شاون لوی کارگردان مشهوری است که عهده دار فیلم‌هایی همچون مجموعه فیلم Night at the Museum (شب در موزه)، کارگردانی چند قسمت از سریال محبوب Stranger Things (چیزهای عجیب) و فیلم Real Steel (فولاد اصل) با بازی Hugh Jackman را برعهده داشته است و به دلیل آشنایی با این ژانر بهترین گزینه برای به عهده گرفتن این فیلم به نظر می‌رسد. مت لیبرمن و زک پن وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را برعهده دارند. لیبرمن فیلمنامه آثاری همچون The Addams Family و فیلم The Christmas Chronicles را بر عهده داشته است و زک پن هم فیلمنامه Ready Player One (بازیکن شماره یک آماده) را به نگراش درآورده است.

تاریخ اکران فیلم Free Guy برای تاریخ ۳ جولای ۲۰۲۰ (۱۳ تیر ۱۳۹۹) برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

  • کیلیان مورفی شایعات مبنی بر بازی در نقش جیمز باند را باعث افتخار خود میداند.
  • نخستین ویدئوی JoJo Rabbit و صحبت‌های اسکارلت جوهانسون
  • صحبت‌های ریان جانسون راجع‌به آینده جنگ ستارگان (Star Wars)
  • تیزر سریال War of the Worlds منتشر شد
  • ویدئوی جدید از پشت صحنه‌ی فیلم 1917 منتشر شد

نوشته یک ویدیو مربوط به فیلم Free Guy منتشر شد اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا