اخبار کسب و کار

کیلیان مورفی شایعات مبنی بر بازی در نقش جیمز باند را باعث افتخار خود میداند.

اینطور که به نظر میرسد شایعات مکرر و فراوان درباره انتخاب بازیگر بعدی نقش جیمز باند توانسته ستاره سریال Peaky Blinders را بسیار خوشحال کند.

در لیست بازیگران احتمالی این نقش در کنار مورفی نام‌هایی مانند ریچارد مدن و ادریس البا نیز دیده میشود ولی بسیاری از طرفداران باند از حضور مورفی استقبال کرده‌اند و حتی خانواده ایان فلمینگ (خالق شخصیت جیمز باند) نیز به صورت رسمی و عمومی حمایت خود را از این بازیگر ایرلندی اعلام کرده‌اند اما خود مورفی احتمال این انتخاب را بسیار کم میداند:((

خب وقتی یکی در یک سریال تلویزیونی حضور دارد که کت و شلوار نیز میپوشد یک روش رونق بازار برای قماربازها محسوب میشود ولی با همه این صحبت‌ها بسیار خوشحالم که که در این بحث‌ حضور دارم.))

او در ادامه اضافه کرده است که فکر میکند بازیگر بعدی این نقش باید یک زن باشد.

دنیل کریگ در نمایی از فیلم Skyfall

البته قبل از اینکه بازیگر بعدی مشخص شود، دنیل کریگ برای آخرین بار در فیلم No Time to Die در نقش جیمز باند بازی خواهد کرد. در این فیلم جیمز باند دوباره با فلیکس لیتر ( Jeffrey Wright ) متحد میشود تا دانشمندی را از دستان یک دشمن خطرناک ( با بازی Rami Malek) نجات دهد. آخرین ماجراجویی کریگ در نقش باند در هفته اول ماه آپریل 2020 به روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

  • نخستین ویدئوی JoJo Rabbit و صحبت‌های اسکارلت جوهانسون
  • صحبت‌های ریان جانسون راجع‌به آینده جنگ ستارگان (Star Wars)
  • تیزر سریال War of the Worlds منتشر شد
  • ویدئوی جدید از پشت صحنه‌ی فیلم 1917 منتشر شد

نوشته کیلیان مورفی شایعات مبنی بر بازی در نقش جیمز باند را باعث افتخار خود میداند. اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا