اخبار کسب و کار

کارگردان Game Of Thrones عقیده دارد فصل آخر این سریال به اندازه کافی خوب نبوده است.

یکی از کارگردانان سریال بازی تاج و تخت انتقاداتی را درباره‌ی فصل آخر این سریال مطرح کرده است و فکر میکند که به اندازه کافی بر روی آن کار نشده است.

فصل آخر این سریال پرطرفدار به شدت توسط طرفداران مورد نقد قرار گرفت و بیشتر انتقادات نیز به سمت توسعه شخصیت‌ها بود و حالا نیز نیل مارشال (کارگردان قسمت‌هایی از این سریال مانند “Blackwater” و “Watchers on the Wall“) با تایید نظر این طرفداران گفته است که این فصل “عجولانه” ساخته شده است. او در این مصاحبه اضافه کرده است:((

در نهایت سرنوشت همه شخصیت‌ها تغییر نمیکرد ولی من فکر میکنم که بعضی از آن‌ها بسیار عجولانه به آنجا رسیده‌اند. احساس میکنم که به اندازه کافی بر روی آن‌ها کار نکرده‌اند اما درک میکنم که سرنوشت‌ آن‌ها همانیست که قرار بود باشد.))

در چند وقت گذشته نیز جورج آرآر مارتین،نویسنده‌ی کتاب‌های بازی تاج و تخت، اعلام کرده بود که فصل آخر به کتاب‌ها وفادار نبوده است:((

دردناک است وقتی دید خلاقانه‌ آن‌ها و شما منطبق نیستند و این مسئله باعث بحث و مناقشه میشود.

فصل اخر سریال کاملا وفادار نبوده است در غیر اینصورت سریال برای پنج فصل دیگر پخش میشد.))

با اینکه فصل آخر این سریال با انتقادات فراوانی همراه شد ولی توانست برنده بهترین سریال درام جوایز امی 2019 شود. به نظر شما فصل آخر این سریال عجولانه کار شده است یا این فصل زمان خوبی برای پایان سریال بوده است؟

بیشتر بخوانید:

  • نخستین ویدئوی JoJo Rabbit و صحبت‌های اسکارلت جوهانسون
  • دانلود فیلم برگ جان اثری از ابراهیم مختاری با جوایز فراوان
  • صحبت‌های ریان جانسون راجع‌به آینده جنگ ستارگان (Star Wars)
  • تیزر سریال War of the Worlds منتشر شد

نوشته کارگردان Game Of Thrones عقیده دارد فصل آخر این سریال به اندازه کافی خوب نبوده است. اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا