اخبار کسب و کار

تهیه‌کننده Frozen از دلایل موفقیت عظیم این فیلم سخن گفته است.

حتی اگر فیلم Frozen را ندیده‌اید به اختمال زیاد در پنج سال گذشته اسم این فیلم و یا حتی نام Let It Go را شنیده‌اید. این فیلم برنده اسکار در گیشه جهانی فروش تاریخی 1.28 میلیارد دلاری را برای دیزنی به ارمغان آورد و تا قبل از انتشار The Lion King رکورد پرفروشترین انیمیشن را تصاحب کرده بود البته این فیلم علاوه بر آنکه بر روی گیشه تاثیرگذار باشد، یک پدیده فرهنگی محسوب میشود و میتوان گفت که هیچ از فیلمی دیزنی این میزان تاثیرگذاری فرهنگی ندیده‌ایم. البته این بدین معنا نیست که دیگر فیلم‌های دیزنی مانند Tangled موفقیت عظیمی را کسب نکرده‌اند ولی چه چیزی باعث میشود که Frozen تا این مقدار موفق عمل کرده باشد؟

در حالیکه چیزی تا پخش قسمت دوم فیلم باقی نمانده است، پیتر دل وچو تهیه‌کننده این فیلم درمصاحبه‌ای با Digital Sp توضیح دلایل موفقیت عظیم این فیلم را سخت دانسته است ولی چند جواب نیز در پاسخ این سوال داده است:((

اگر بخواهم یکی از دلایل را انتخاب کنم، فکر میکنم بیشتر بخاطر واقعی بودن رابطه‌ی بین شخصیت‌ها این موفقیت بوجود آمده است. این شخصیت‌ها بی‌نقص نیستند، هم آنا و هم السا ایراداتی دارند و همیشه کار درست را انجام نمیدهند ولی حاضرند که بار ها و بارها تلاش کنند.))

دل وچو در ادامه گفته است که :((

من فکر میکنم فیلم نیز برای مخاطبان بسیار شگفت‌آور بود. استعاره‌های زیادی در این فیلم وجود دارد، واضح است که وقتی ما ژانر افسانه‌سرایی را میساختیم ما استعاره‌ها استفاده کردیم.

(برای مثال) ما نمیگفتیم که عشق در نگاه اول ممکن نیست یا عشق در نگاه اول درست نیست، ما فقط میگوییم که بعضی‎وقت‌ها باید فرد مقابل را بیشتر بشناسید قبل از آنکه تصمیمی بگیرید. من فکر میکنم که این اتفاق یک حس واقع‌گرایانه و کاشفانه رو به فیلم اضافه کرده است.))

حالا باید تا تاریخ 22 نوامبر صبر کنیم تا ببینیم Frozen 2 میتواند مانند نسخه قبلی خود موفق باشد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

  • به نظر میرسد رابطه‌ی خصمانه بین دوین جانسون و وین دیزل بهبود یافته است.
  • نقد و بررسی فیلم Hobbs And Shaw – هابز و شاو
  • نقد و بررسی مرد عنکبوتی: دور از خانه [Far From Home]
  • نقد و بررسی Toy Story 4 – داستان اسباب بازی 4

نوشته تهیه‌کننده Frozen از دلایل موفقیت عظیم این فیلم سخن گفته است. اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا