اخبار کسب و کار

صحبت‌های ریان جانسون راجع‌به آینده جنگ ستارگان (Star Wars)

در سال 2017 قبل از آنکه فیلم جنگ ستارگان: آخرین جدای در سینماها اکران شود، گفته شد ریان جانسون برای تولید سه‌گانه‌ای کاملا جدید بعد از اکران فیلم نهم جنگ ستارگان (که اکنون با نام جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر شناخته می‌شود) به این فرنچایز بازمی‌گردد. اما با توجه به اینکه خبر بیشتری از این موضوع منتشر نشد بسیاری از طرفداران از بازگشت این کارگردان به فرنچایز جنگ ستارگان ناامید شده بودند.

البته جانسون اوایل سال جاری شایعات کنسل شدن سه‌گانه تحت هدایت او را کاملا تکذیب کرد و به آن‌ها پایان داد. Gamespot بعد از نمایش ویژه فیلم جدید ریان جانسون یعنی چاقوکشی (Knives Out) در فستیوال Fantastic راجع‌به این فیلم صحبت‌هایی با این کارگردان و نویسنده انجام داد. در این فیلم کمدی سیاه و معمایی بازیگرانی چون کریس ایوانز، جیمی لی کرتیس و دنیل کریگ به ایفای نقش پرداختند. فیلم چاقوکشی تحسین جهانی گسترده منتقدین را به همراه داشت.

سپس هنگامی‌که راجع‌به آینده جانسون در فرنچایز جنگ ستارگان از او سوال شد، این کارگردان پاسخی مبهم ولی امیدوارکننده داد:

«من هنوز در این رابطه با لوکاس‌فیلم در حال مذاکره هستم.»

احتمالا لوکاس‌فیلم منتظر آن است مشاهده کند فیلم خیزش اسکای‌واکر چه واکنش‌هایی را به‌دنبال دارد تا براساس آن مسیر هدایت فرنچایز جنگ ستارگان را مشخص کند. آن‌ها پیش‌تر اعلام کرده بودند قرار است یک سه‌گانه بین سال‌های 2022 تا 2026 تولید شود که وظیفه ساخت یکی از این مجموعه فیلم‌ها برعهده سازندگان سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) یعنی دیوید بنیاف و دی. بی. وایس قرار خواهد داشت. هیچ شخصی خارج از شرکت دیزنی نمی‌داند بعد از آن این شرکت چه برنامه‌ای برای فرنچایز جنگ ستارگان خواهد داشت.

با تمام چیزهایی که گفته شد جانسون نمی‌تواند حضور و یا عدم حضورش در این فرنچایز را تایید و یا تکذیب کند. او در ادامه نیز صحبت‌هایی راجع‌به سریال جدید این فرنچایز یعنی ماندالورین (The Mandalorian) انجام داد: (جانسون از این سریال به‌عنوانی الگویی یاد می‌کند که می‌خواهد آینده جنگ ستارگان به آن سمت حرکت کند.)

«من رفتم و بازدیدی از پشت‌صحنه این پروژه انجام دادم. فوق‌العاده به‌نظر می‌رسید. کارهایی که آن‌ها انجام می‌دهند خارق‌العاده است. اما به‌ غیر از آن من هیچ فیلم‌نامه دیگری را مطالعه نکردم و از آینده مجموعه فیلم‌های این فرنچایز آگاه نیستم.»

او در ادامه افزود:

«من فقط یک طرفدار جنگ ستارگان هستم. من می‌خواهم مردم بنشینند و نظاره‌گر چیزی در دنیای جنگ ستارگان باشند که قبلا هیچ‌گاه مانند آن را ندیدند. یک داستان عالی به من بگویید. یعنی چیزی که با دیدن آن حس کنم به‌مانند یک بچه ده ساله بار دیگر شاهد فیلم‌هایی جذاب مثل سه‌گانه اصلی جنگ ستارگان هستم. حس می‌کنم این موضوع چیزی است که تمام طرفداران جنگ ستارگان نیز به‌دنبال آن هستند.»

در هر صورت باید منتظر باشیم و ببینیم در آینده چه خبرهایی راجع‌به مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین انیمیشن های جهان [ 15 انیمیشن برتر تاریخ ]
  • دانلود سریال مانکن قسمت 7 هفتم با لینک مستقیم
  • ممکن است شاهد گسترش همکاری سونی و مارول در دنیای مرد عنکبوتی باشیم
  • نخستین تصویر برندان روث به‌عنوان سوپرمن در کراس اور Crisis on Infinite Earths

نوشته صحبت‌های ریان جانسون راجع‌به آینده جنگ ستارگان (Star Wars) اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا