اخبار کسب و کار

نخستین ویدئوی JoJo Rabbit و صحبت‌های اسکارلت جوهانسون

به تازگی ویدئویی از فیلم JoJo Rabbit منتشر شده که در آن شاهد حضور اسکارلت جوهانسون به همراه پسرش جوجو هستیم. این نخستین ویدئویی است که از این فیلم منتشر شده.

ماه گذشته بود که فیلم جدیدی تایکا وایتیتی (JoJo Rabbit) یا همان خرگوش جوجو در جشنواره تورنتو حضور پیدا کرد و علی رغم انتقادات زیادی که از سوی منتقدین دریافت کرد، موفق شد جایزه بهترین فیلم جشنواره تورنتو از نگاه مردم را کسب کند و غافلگیری بزرگ این جشنواره را به نام خود ثبت کند.

حال شاهد هستیم که نخستین ویدئو از این فیلم منتشر شده که در آن شاهد حضور شخصیت رزی با بازی اسکارلت جوهانسون (Scralett Johanson) هستیم که با پسرش جوجو (با بازی رومان گریفین دیویس) در یک فستیوال پیاده روی تصمیم به استراحت می‌گیرند. در ادامه ویدیو رزی در مورد آشنایی‌اش با یک شخص و عاشق شدنش صحبت می‌کند و پس از آن شاهد شوخی جالب رزی با پسرش جوجو هستیم. این ویدئو را می‌توانید در ادامه مشاهده نمایید.

از جمله بازیگران این فیلم می‌توان به «اسکارلت جوهانسون»، «تایکا وایتیتی»، «سم راکول»، «ربل ویلسون»، «رومان گریفین دیویس»، «آلفی الن»، «استیون مرچنت» و تومانسین مک‌کنزی اشاره کرد.

کارگردانی و نگارش فیلمنامه JoJo Rabbit نیز توسط تایکا وایتیتی انجام شده. کسی که در کارنامه درخشان خود تجربه ساخت آثاری همچون تور: راگناروک (Thor: Ragnarok)، آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم (What We Do in The Shadows)، شکار برای مردم وحشی (Hunt for the Wilderpeople) را داراست.

جوجو ربیت اقتباسی از رمانی با نام «Caging Skies» اثر کریستین لئونز است.

داستان خرگوش جوجو درمورد یک پسربچه‌ی آلمانی (جوجو) است که با مادر تنهای خود (رُزی) زندگی می‌کند. وقایع فیلم در زمان جنگ جهانی دوم رخ می‌دهد. جوجو به همراه دوست خیالی خود آدولف هیتلر به یک کمپ جوانان نازی می‌پیوندد که تجربه جالبی برای جوجو رقم نمی‌خورد. در طول این کمپ جوجو با یک دختر یهودی که در خانه‌شان پنهان شده آشنا می‌شود.

علی رغم خلاصه داستان که به ظاهر مربوط به جنگ جهانی است و انتظار می‌رود یک فیلم جنگی باشد، فیلم حالتی فانتزی دارد و صحنه‌های جالبی در آن به تصویر کشیده شده است.

این فیلم در تاریخ 18 اکتبر 2019 (26 مهر امسال) اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید

  • قرارداد جدید نتفلیکس و برادران دافر در فصل 4 Stranger Things
  • بهترین انیمیشن های جهان [ 15 انیمیشن برتر تاریخ ]
  • دانلود سریال مانکن قسمت 7 هفتم با لینک مستقیم
  • ممکن است شاهد گسترش همکاری سونی و مارول در دنیای مرد عنکبوتی باشیم
  • نخستین تصویر برندان روث به‌عنوان سوپرمن در کراس اور Crisis on Infinite Earths

نوشته نخستین ویدئوی JoJo Rabbit و صحبت‌های اسکارلت جوهانسون اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا