اخبار کسب و کار

تمام جزئیات فصل چهارم سریال Stranger Things – چیزهای عجیب [احتمال حضور شخصیت‌های جدید در فصل چهارم]

چیزهای عجیب (Stranger Things) یکی از محبوب‌ترین سریال‌های شبکه نتفلیکس است که تاکنون ۳ فصل از آن به نمایش درآمده است. این سریال به وسیله برادران دافر ساخته شده است و به عنوانی یکی از محبوب ترین سریال های چند سال اخیر شناخته می‌شود.

احتمال حضور شخصیت‌های جدید در فصل چهارم بیشتر شد

(۱۳ آبان ۱۳۹۸)

برادران دافر به دنبال استخدام چند بازیگر جدید برای شخصیت‌های اضافه شده به فصل چهارم این سریال هستند و طبق گفته منابع معتبر این شخصیت‌ها شامل ۳ نوجوان و یک فرد بزرگسال است که همه با یکدیگر به احتمال بسیار بالا به متن داستان اضافه می‌شوند واز آنجایی که داستان این فصل به احتمال بسیار زیاد در خارج از شهر اصلی این داستان رخ می‌دهد باید شاهد تقابل این شخصیت‌ها در یک جای جدید باشیم.

روز گذشته، نتفلیکس با انتشار تیزری از فصل ۴ سریال چیزهای عجیب (Stranger Things) خبر داد و همچنین اعلام کرد قرارداد چند جانبه‌ای میان این کمپانی و برادران دافر به وجود آمده.

چیزهای عجیب یکی از محبوب‌ترین سریال‌های شبکه نتفلیکس است که تاکنون ۳ فصل از آن ساخته شده. تیرماه امسال بود که قسمت نخست از فصل سوم آن منتشر شد و توانست رکوردهای جدیدی را در این شبکه ایجاد کند.

طبق گفته‌های نتفلیکس، بیش از ۴۰٫۷ میلیون حساب و اشتراک خانگی را در ۴ روز نخست انتشار تماشا کرده‌اند و تا پایان روز چهارم، ۱۸ میلیون حساب کاربری دیگر به این تعداد اضافه شد. حال در آخرین اخباری که به دست آمده متوجه شده‌ایم که نتفلیکس قراردادی را مبنی بر ساخت فصل چهارم امضا کرده.

درحال حاضر اطلاعاتی مبنی بر تاریخ اکران فصل ۴ موجود نیست، اما طبق تیزر منتشر شده می‌توان احتمالاتی از خط داستانی فصل جدید را پیش بینی کرد.

در تیزر یک دنیای وارونه نشان داده می‌شود. یک ساعت به درخت و پس از آن تابلوی شهر هاوکینز نمایان می‌شود. این تیزر تأیید می‌کند که اتفاقات فصل ۴ سریال Stranger Things در شهری جدید اتفاق می‌اُفتد و لزوما بخشی از آن‌ها در شهر هاوکینز است. در ادامه شما می‌توانید این تیزر را تماشا کنید.

در پایان فصل سوم سریال Stranger Things مشاهده کردیم که خانواده بایرز به همراه الون شهر هاوکینز را ترک کردند. مقصد این خانواده مشخص نبود، اما در صحنه‌ای که پس از پایان فصل آخر شاهد بودیم، تصاویری از کشور روسیه نشان داده شد که یک دموگورگان را گرفته بودند. بنابراین ممکن است اتفاقات فصل ۴ بسیار گسترده‌تر از فصول قبلی شود.

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، قرارداد جدیدی میان نتفلیکس و برادران دافر ایجاد شده; در ادامه بیانیه‌ی منتشر شده توسط تد ساراندوس، مدیر ارشد برنامه‌های نتفلیکس را مشاهده می‌کنید.

برادران دافر با شاهکارشان (Stranger Things) نظرات زیادی را در سراسر جهان به خود جلب کرده‌اند و ما از این همکاری بسیار خرسندیم، همچنین قصد گسترش پروژه را داریم و اجازه می‌دهیم برادران دافر ایده‌های تازه شان را به تصویر بکشند تا بهترین‌ها را به طرفداران شبکه‌مان ارائه دهیم. ما نمی‌توانیم بیشتر از این صبر کنیم تا ببینیم برادران دافر چه برنامه‌ای برای آینده دارند.

برادران دافر نیز طی بیانیه‌ی منتشر شده گفتند:

ما از ادامه همکاری و گسترش روابطمان با نتفلیکس بسیار هیجان‌زده هستیم. تد سارانوس، مت تونل، برایان رایت و سیندی هالند فرصت خارق‌العاده و بزرگی را در اختیار ما گذاشتند و زندگی مارا برای همیشه تغییر دادند. از نخستین جلسه ما، تا زمان انتشار فصل ۳ چیزهای عجیب، نتفلیکس برای ما سنگ تمام گذاشت و کل تیم این کمپانی به ما کمک کردند. آن‌ها احساس شور و اشتیاق، راهنمایی، پشتیبانی گسترده و آزادی کامل به تیم خلاق سریال دادند . ما همیشه این اتفاق را در رویاهایمان دنبال می‌کردیم و امروز این رویا به حقیقت پیوسته. مسلما ما قصد داریم داستان هرچه زیباتر ادامه پیدا کند و اولویت ما بازگشت به هاوکینز است.

تاریخ اکران فصل چهارم Stranger Things

طرفدران سریال چیزهای عجیب (Stranger Things) احتمالا برای تماشای فصل جدید این مجموعه باید صبر بیشتری پیشه کنند. طبق گزارش TV Line تصویربرداری فصل چهارم سریال پرطرفدار شبکه نت‌فلیکس یعنی چیزهای عجیب در ماه آگوست پایان می‌یابد. این بدان معنی است که طرفداران این مجموعه تا بعد از تابستان سال ۲۰۲۰ نمی‌توانند شاهد فصل جدید این سریال باشند.

بیشتر بخوانید

  • تروایس نایت، کارگردان نهایی فیلم Uncharted
  • ابیگیل کاون نقش اصلی سریال Fate: The Winx Saga را بازی می‌کند
  • جان واتس قسمت جدید مرد عنکبوتی را کارگردانی می‌کند
  • دانلود سریال مانکن با ترافیک نیم‌بها

نوشته تمام جزئیات فصل چهارم سریال Stranger Things – چیزهای عجیب [احتمال حضور شخصیت‌های جدید در فصل چهارم] اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا