اخبار کسب و کار

تیزر سریال War of the Worlds منتشر شد

بعد شایعات فراوان پیرامون سریال جدید و کوتاه شبکه BBC در نهایت اولین تیزر این سریال منتشر شد تا متوجه شویم چقدر این اثر به رمان معروف اچ. جی. ولز نزدیک است و تا چه اندازه می‌تواند کسانی که مدت‌هاست منتظر این سریال هستند را راضی نگه دارد.

شبکه BBC قصد دارد این سریال را در قالب سه قسمت بسازد و تنها اقتباسی از این رمان خواهد بود که کاملا وفادار به داستان روایت شده است و داستان آن در کشور انگلستان رخ می‌دهد. اقتباس‌های قبلی این مجموعه تعداد فراوانی دارند ولی معروف‌ترین آن‌ها اجرای رادیویی اورسن ولز بود که وحشت همه را به همراه داشت زیرا مردم که گوش می‌دادند فکر می‌کردند که این داستان در حال رخ دادن است و همین موضوع باعث مشهوریت این کارگردان بزرگ سینما شد. بعد از آن فیلم جنگ جهان‌ها ساخته اسپیلبرگ بود که با بازی تام کروز همراه شد و به عنوان معروف‌ترین اثر ساخته شده از روی این رمان شناخته می‌شود.

داستان این رمان در مورد تجربیات یک راوی گمنام است که در حومه شهر لندن شاهد هجوم موجودات بیگانه‌ای از مریخ می‌شود نورهایی در آسمان است که پیوسته به زمین نزدیک می‌شوند و ابتدا آن‌ها را ستاره تلقی می‌کنند ولی به محض نزدیک شدن متوجه می‌شوند که بیگانگان فضایی قصد حمله به زمین را دارند و به همین ترتیب انسا‌نها در حال باختن جنگ و تسلیم زیستگاه خود هستند که باکتری‌های موجود در هوا به کمک این انسان‌ها می‌آیند.

داستان سریال بر خلاف حدس‌های ابتدایی در زمان ادوارد بازگو می‌شود و بازیگرانی همچون النور تاملینسون (بازیگر محبوب نقش دملزا پولدارک در سریال بریتانیایی پولدارک)، ریف اسپال (بازیگر فیلم تشریفات)، رابرت کارلایل (بازیگر فیلمThe Full Monty) و روپرت گراوس(بازیگر سریال شرلوک) در آن نقش آفرینی می‌کنند.

فیلم‌نامه‌ی این سریال بر عهده پیتر هارنس است که در سریال‌هایی همچون Mc mafia و دکتر هو سابقه همکاری را داشته است. گفته می‌شود هارنس از اثر سوزانا کلارک به نام «جاناتان استرنج و مستر نورل» که در سال ۲۰۰۴ منتشر شده است برای نوشتن فیلمنامه این داستان الهام و کمک شایانی گرفته است. طبق شواهد او از تجربه خود برای سریال علمی تخیلی دکتر هو هم می‌تواند برای داستان خود کمک گرفته باشد . طبق مصاحبه‌ای روزنامه‌ی نورث-وست ایوینیگ میل با مدیر تولید استودیو ماموت که پیرامون این مجموعه برگزار شده بود مدیر تولید این شرکت در مورد این سریال اینگونه عنوان کرد:

قطعا ما کاری را انجام می‌دهیم که اقتباس‌های قبلی به آن نپرداخته بودند و آن استفاده حداکثری از محتوای رمان است چو ما معتقدیم که توازن رمان این داستان را محبوب کرده است و ما باید این توازون را وارد سریال کنیم.

منظور از توازن در این داستان یعنی به روابط انسانی داستان و بخش‌های ترسناک و صحنه‌های تهاجم بیگانگان فضایی این مجموعه به یک اندازه و کاملا دقیق پرداخته شود.

در خلاصه قسمت اول این سریال که قرار است در تاریخ 6 اکتبر سال 2019 ( 14 مهرماه ) به نمایش دربیاید اینگونه توضیح داده شده است:

کپسول‌های مرموز در Horsell Common فرود می آیند. قطعا این یک تهدید وحشتناک است. امی و جورج از قتل عام جان سالم به در می برند ، اما مهاجمان مریخی با اتصاب به یکدیگر شکل کامل خود را به وجود می‌آورند و..

بیشتر بخوانید:

  • نخستین تصویر برندان روث به‌عنوان سوپرمن در کراس اور Crisis on Infinite Earths
  • ممکن است شاهد گسترش همکاری سونی و مارول در دنیای مرد عنکبوتی باشیم
  • اپل تاریخ عرضه فیلم The Banker در سینماها را مشخص کرده است.
  • تیزر تریلر فصل چهارم Stranger things منتشر شد
  • تروایس نایت، کارگردان نهایی فیلم Uncharted

نوشته تیزر سریال War of the Worlds منتشر شد اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا