اخبار کسب و کار

تیزر تریلر فصل چهارم Stranger things منتشر شد

شبکه Netflix اعلام کرده است که Stranger Things برای چهارمین فصل خود با یک تیزر کاملاً جدید به سراغ مخاطبان خود آمده است و شعار آن در این تیزر می‌گوید که “ما دیگر در هاوکینز نیستیم” که کاملا مشخص است که سازندگان برای تنوع و جذاب کردن داستان این مجموعه این فصل را به خارج از شهر خیالی هاوکینز خواهند برد تا با لوکیشن‌های جدید رو به رو شویم. شبکه نتفلیکس هم فاش کرد که با تیم سازنده این سریال برای چند اثر و ادامه این سریال برای فصل‌های آینده به موافقت رسیده است.

دقایقی قبل تیزر تریلر سریال محبوب چیزهای عجیب (Stranger Things) از صفحه رسمی اینستاگرام شاون لوی منتشر شد. در این تیزر کوتاه چیزی به نمایش درنمی‌آید فقط شاهد گیاهی هستیم که لگوی فصل چهارم این سریال را در بر می‌گیرد. شاون لوی در این مجموعه تا به حال کارگردانی 6 قسمت بر عهده داشته است و در 25 قسمت این سریال هم به عنوان تهیه کننده اجرایی همواره حضور داشته است.

هنوز تاریخ دقیقی برای پخش فصل چهارم این سریال در دسترس نیست ولی طی ما‌ه‌های اخیر شایع شده بود که این فصل از سریال قرار است در هالووین پخش شود ولی این شایعه هم از سوی نویسندگان و شبکه محبوب نتفلیکس هنوز رد نشده است تا انتظارات برای این سریال زیبا و خوش ساخت بسیار زیاد شود.

سریال Stranger Things در سبک علمی تخیلی ترسناک است که توسط برادران دافر ساخته شده‌است و از سال 2016 از طریق شبکه اینترنتی نتفلیکس در حال پخش است . فین ولفهارد، میلی بابی براون، نوآ اشنپ، گیتن ماتارازو ،کلب مک لاگلین، وینونا رایدر، دیوید هاربر، ناتالیا دایر، چارلی هیتون، جو کیری و کارا بوینو از جمله بازیگران اصلی سریال هستند.

اتفاقات این سریال در دهه 80 میلادی و پیرامون یک شهر عجیب به عنوان هاوکینز رخ می‌دهد. سریال ابعاد مختلفی را دنبال می‌کند. یک آزمایشگاه دولتی در هاوکینز که ظاهراً زیر نظر وزارت انرژی ایالات متحده آمریکا فعالیت می‌کند، به صورت مخفی در حال تحقیق و آزمایش دربارهٔ دنیاهای موازی است.

بیشتر بخوانید:

  • تاریخ اکران فیلم News of the World[همکاری تام هنکس و پل گرینگرس]
  • تریلر جدید انیمیشن جاسوسان نامحسوس منتشر شد (Spies in Disguise)
  • اخبار هفتگی تایم سیتی قسمت 2: از حرام شدن مست عشق تا فیلم جدید رضا عطاران
  • اسپایدرمن به سینمای مارول بازگشت- تاریخ اکران قسمت سوم
  • تاریخ اکران فیلم The Irishman [جزئیات کامل + تریلر]

نوشته تیزر تریلر فصل چهارم Stranger things منتشر شد اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا