اخبار کسب و کار

نخستین تصویر برندان روث به‌عنوان سوپرمن در کراس اور Crisis on Infinite Earths

شبکه The CW نخستین تصویر از برندان روث را به‌عنوان سوپرمن در کراس اور Crisis on Infinite Earths منتشر کرد. این بازیگر که طی سال 2006 نقش سوپرمن را در فیلم Superman Returns ایفا کرد بار دیگر برای بازی این نقش به دنیای دی سی بازگشت. برندان روث قرار است در جدیدترین رویداد کراس اور بزرگ دنیای تلویزیونی Arrowverse یعنی Crisis on Infinite Earths حضور داشته باشد.

در جدیدترین تصویر منتشرشده از برندان روث در لباس سوپرمن ما شاهد نشان مخصوص همیشگی این ابرقهرمان بر روی بخش جلویی لباس او هستیم. روث در این رویداد بزرگ ابرقهرمانی نقش‌های کلارک کنت و سوپرمن را ایفا می‌کند. این کراس اور با سریال Supergirl کار خود را آغاز کرده و با چهار مجموعه تلویزیونی دیگر براساس کتاب‌های کمیک دی سی که از شبکه The CW پخش می‌شوند به کارش ادامه می‌دهد.

روث به‌دلیل ایفای نقش کاراکتر ری پالمر در سریال Legends of Tomorrow با دنیای تلویزیونی Arrowverse آشنایی دارد. این سریال همچنین قرار است در تاریخ 14 ژانویه میزبان آخرین بخش رویداد Crisis on Infinite Earths نیز باشد. حال روث درنظر دارد بار دیگر با نقشی متفاوت در این سریال حضور داشته باشد و هیجان را برای طرفداران دنیای تلویزیونی دی سی به اوج خود برساند.

برندان روث طی سال 2006 نیز در فیلم Superman Returns نقش کاراکتر سوپرمن را بازی کرده بود. این فیلم که با بودجه 270 میلیون دلاری تولید شد درنهایت توانست چیزی در حدود 370 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کند. تاریخ دقیق انتشار این کراس اور 5 قسمتی در سریال‌های گوناگون دنیای تلویزیونی دی سی بدین شرح است:

8 دسامبر در سریال Supergirl

9 دسامبر در سریال Batwoman

10 دسامبر در سریال The Flash

14 ژانویه در سریال‌های Arrow و Legends of Tomorrow

بیشتر بخوانید:

  • آرون آیزنبرگ بازیگر سریال Blade of Honor در گذشت.
  • ابیگیل کاون نقش اصلی سریال Fate: The Winx Saga را بازی می‌کند
  • جان واتس قسمت جدید مرد عنکبوتی را کارگردانی می‌کند
  • دبورا چو کارگردانی سریال Obi-Wan Kenobi را به عهده گرفت

نوشته نخستین تصویر برندان روث به‌عنوان سوپرمن در کراس اور Crisis on Infinite Earths اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا