اخبار کسب و کار

ممکن است شاهد گسترش همکاری سونی و مارول در دنیای مرد عنکبوتی باشیم

طی ماه اخیر ما شاهد جنجال‌های مختلفی بین شرکت‌های دیزنی و سونی برای کاراکتر مرد عنکبوتی بودیم. ابتدا اعلام شد این کاراکتر به دلیل عدم توافق مالی بین دیزنی و سونی از دنیای سینمایی مارول جدا خواهد شد. این خبر واکنش‌های گوناگونی را دربرداشت و بسیاری از طرفداران مارول از شنیدن این خبر ناامید و ناراحت شدند. اما سپس طی هفته جاری اعلام شد مرد عنکبوتی بار دیگر به دنیای سینمایی مارول بازخواهد گشت. بازگشت دوباره این کاراکتر به مارول باعث شد تا طرفداران خوشحالی خود را به شکلی وصف‌ناپذیر بروز دهند.

همانطور که پیش‌تر نیز اعلام شده بود سونی و مارول در حال انجام توافقی جدید هستند تا طبق آن کاراکتر مرد عنکبوتی حداقل برای یک فیلم دیگر در دنیای سینمایی مارول حضور داشته باشد. اما گویا این قرارداد چیزی فراتر از حق پخش حداقل یک فیلم دیگر از مرد عنکبوتی در مارول خواهد بود.

حال ددلاین طی خبری اعلام کرد طبق این قرارداد ممکن است ما شاهد جهانی مشترک باشیم که در آن فیلم‌های دنیای سینمایی مارول به فیلم‌های دنیای مرد عنکبوتی سونی مانند Venom 2 و Sinister Six مرتبط شوند. طبق این گزارش که با نام تماس و پاسخ از آن یاد می‌شود مشخص است دنیای عنکبوتی مارول قرار نیست ارتباطی مداوم با دنیای عنکبوتی سونی داشته باشد و طبق این قرارداد تنها شاهد تعامل بیشتر بین این دو شرکت خواهیم بود. البته این خبر هنوز رسما توسط این دو کمپانی تایید نشده است.

بیشتر بخوانید:

  • آرون آیزنبرگ بازیگر سریال Blade of Honor در گذشت.
  • ابیگیل کاون نقش اصلی سریال Fate: The Winx Saga را بازی می‌کند
  • جان واتس قسمت جدید مرد عنکبوتی را کارگردانی می‌کند
  • دبورا چو کارگردانی سریال Obi-Wan Kenobi را به عهده گرفت

نوشته ممکن است شاهد گسترش همکاری سونی و مارول در دنیای مرد عنکبوتی باشیم اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا