اخبار کسب و کار

جان واتس قسمت جدید مرد عنکبوتی را کارگردانی می‌کند

کمپانی‌های بزرگ سونی پیکچرز و مارول در حال نهایی کردن مذاکراتشان با جان واتس هستند تا باری دیگر شاهد حضور او در فرانچایز محبوب Spider-Man باشیم.

در روزهای گذشته اخباری مبنی بر توافق مارول و سونی برای ادامه اسپایدرمن منتشر شد که نشان می‌داد پس از حدود 2ماه مذاکره، توافقی میانشان به وجود آمده تا مرد عنکبوتی همچنان در دنیای سینمایی مارول حضور داشته باشد. این توافق با رشد سودی که مارول از فروش فیلم‌های مرد عنکبوتی به دست می‌آورد همراه بود و نهایتا میزان دریافتی مارول از این ابرقهرمان به 25 درصد رسید.

حال آخرین اخبار به دست آمده نشان می‌دهند که مارول کار خودرا برای استخدام تیم تولید آغاز کرده. بر اساس گزارشی که روز گذشته ددلاین (Deadline) منتشر کرد، سونی و مارول درحال مذاکرات برای بازگردانی جان واتس به قسمت سوم مرد عنکبوتی هستند. جان واتس کارگردانی 2 قسمت اخیر اسپایدرمن را به عهده داشته و میزان قابل توجهی از موفقیت این 2 قسمت توسط واتس رقم خورده.

2 قسمت اخیر مرد عنکبوتی چیزی بالغ بر 2 میلیارد دلار فروش داشت و همین امر دلیلی بود تا استودیوهای سازنده برای بار سوم به سراغ واتس بروند.

فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) بیش از 880 میلیون دلار و فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه (Spider-Man: Far From Home) چیزی بیش از 1 میلیارد و 130 میلیون دلار فروش داشت که توانست به نخستین فیلم 1 میلیاردی از فرانچایز مرد عنکبوتی، و همچنین پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سونی پیکچرز تبدیل شود.

انتظار می‌رود که کریس مک‌کنا و اریک سامرز نیز در قسمت سوم مرد عنکبوتی حضور داشته باشند. این 2 از نویسندگان خلاق سینما هستند که نگارش فیلمنامه قسمت‌های قبلی را به عهده داشتند.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری ازاین موضوع در دسترس نیست و تنها چیزی که تأیید شده، بازگشت تام هالند برای ایفای نقش کاراکتر مرد عنکبوتی است. تاریخ اکران فیلم مرد عنکبوتی نیز 16 جولای 2021 (25 تیر 1400) در نظر گرفته شده.

بیشتر بخوانید

  • واکنش منتقدان به فیلم The Irishman در فستیوال نیویورک
  • نقد و بررسی مرد عنکبوتی: دور از خانه [Far From Home]
  • بررسی اولیه فیلم مرد عنکبوتی ۲۰۱۹ (+ تاریخ اکران و تریلر )
  • نقد و بررسی فیلم Hobbs And Shaw – هابز و شاو

نوشته جان واتس قسمت جدید مرد عنکبوتی را کارگردانی می‌کند اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا