اخبار کسب و کار

آرون آیزنبرگ بازیگر سریال Blade of Honor در گذشت.

آرون آیزنبرگ بازیگری که همه او را با یکی از قسمت‌های فیلم پیشتازان فضا (Star Trek) می‌شناختند در تاریخ 21 سپتامبر سال 2019 میلادی ودر سن 50 در گذشت. منابع خبری مختلف دلیل مرگ او را به مشکلاتی که به صورت مادرزادی در کلیه‌اش وجود داشت می‌دانند. آرون در بچه‌گی به وسیله یک خانواده یهودی پذیرفته شد ولی به زندگی با یک کلیه ادامه داد این روند تا سن 17 سالگی که توانست عمل پیوند کلیه را انجام دهد ادامه داشت. آرون در کالج مورپارک به اجرای تائتر و تحصیلات ابتدایی این رشته پرداخت و اولین نقش خود را در سریال «مستقیم» (Straight Up) به دست آورد. سریالی که در سال 1988 پخش می‌شد.

آیزنبرگ در برنامه های تلویزیونی از جمله حکایت از سردابه، امیتیویل: شرارت فرار می کند، پارکر لوئیس نمی تواند از دست بدهد، سالهای شگفت انگیز و بیمارستان عمومی ظاهر شد. وی در “عشق مادرانه” ، اپیزودی از عشق برادرانه، به عنوان بازیگر مهمان دعوت شد. آیزنبرگ در سریال تلویزیونی دهه 90 با نام “دنیای مخفی الکس مک” ، یک مهمان مکرر بود که در آن نقش شخصیت جری را بازی کرد. او در فیلم هایی مانند کلاهبرداران دروغگو، قسمت سوم استاد عروسکی و خیابان‌ها که همه جز عنوان های ژانر ترس بودند نیز به عنوان بازیگر نقش‌هایی را برعهده داشت.

بیشترین محبوبیت این بازیگر به خاطر بازی در سریال Star Trek: Deep Space Nine بود که در مجموعه بزرگ پیشتازان فضا قرار دارد مجموعه‌ای که طی سالیان سال از آن تقدیر به عمل می‌آمد و معنی هم زیستی با موجودات فضایی، نحوه آشنایی با فضای خارج از جو و مشکلات موجود در آن توضیحات مفیدی را به مخاطبان خود ارائه می‌داد.

خبر مرگ انی بازیگر آمریکایی را همسر او طی روز‌های اخیر در فیسبوک به اشتراک گذاشت و دلیل آن را هم عنوان نکرد ملیسا لانگو، همسر آرون آیزنبرگ در پست فیسبوک خود اینگونه نوشت:

آرون عاقل، متواضع، زنده دل و پر انرژی بود. قطعا انسان فروتنی همچون آرون زاده نخواهد شد. کلمات در وصف بزرگی آرون و زیبایی هایی که از خود به جا گذاشت قطعا ناتوان هستند. عشق او در قلب من باقی خواهد ماند و آرون همیشه با من خواهد بود. من نمی‌دانم که در حال حاضر باید چگونه به زندگی بدون آرون ادامه دهم.

پرسش پاسخ فارسی

سریال Star Trek: Deep Space Nine در قالب 7 فصل و بی سال‌های 1993 تا 1999پخش شد و آرون آیزنبرگ در اکثر قسمت‌های این سریال علمی تخیلی و در قالب شخصیت ناگ حضور داشت.

بیشتر بخوانید:

  • تاریخ اکران فیلم News of the World[همکاری تام هنکس و پل گرینگرس]
  • تریلر جدید انیمیشن جاسوسان نامحسوس منتشر شد (Spies in Disguise)
  • اخبار هفتگی تایم سیتی قسمت 2: از حرام شدن مست عشق تا فیلم جدید رضا عطاران
  • اسپایدرمن به سینمای مارول بازگشت- تاریخ اکران قسمت سوم
  • تاریخ اکران فیلم The Irishman [جزئیات کامل + تریلر]

نوشته آرون آیزنبرگ بازیگر سریال Blade of Honor در گذشت. اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا