اخبار کسب و کار

تروایس نایت، کارگردان نهایی فیلم Uncharted

فیلم سینمایی Uncharted یکی از عناوین مورد انتظاری است که تاکنون حواشی زیادی را به همراه داشته. عوض شدن مرتب کارگردان‌های این پروژه سوژه‌ی رسانه‌ها شده است.

حال در آخرین اخبار به دست آمده مشخص شده که تراویس نایت قرار است که این فیلم را کارگردانی کند.

تراویس نایت (کارگردان جدید فیلم Uncharted)

ماه گذشته بود که سونی پیکچرز اعلام کرد دان تراختنبرگ، پنجمین کارگردان انتخاب شده برای ساخت آنچارتد از پروژه کنار گذاشته شده; تراختنبرگ با کارگردانی عناوینی همچون (شماره 10 خیابان کلاورفیلد) موفق شده بود پروژه ساخت Uncharted را به عهده بگیرد. اما نهایتا در ماه گذشته از این پروژه کنار گذاشته شد.

طبق آخرین اطلاعات، سونی در حال مذاکره برای نهایی کردن قرارداد با نایت است. به نظر می‌رسد کمپانی سونی سرانجام کارگردان محبوب و مورد تأیید خود را پیدا کرده. تراویس نایت در کارنامه خود کارگردانی آثاری همچون کوبو و دو تار (Kubu and Two Strings) و فیلم سینمایی زنبور عسل (Bumblebee) را داراست و یکی از تأثیرگذارترین افراد استودیوی استاپ موشن و انیمیشن سازی لایکا محسوب می‌شود.

پرسش پاسخ فارسی

پرسش پاسخ سوالات تفریحی
پرسش پاسخ سوالات هنری و زندگی
پرسش پاسخ سوالات درسی
پاسخ به سوالات کامپیوتری و تکنولوژی

این مذاکرات درحالی انجام می‌شود که نایت وعده داده بود با کارگردانی یک انیمیشن دیگر از استاپ موشن به میادین باز می‌گردد. پس از این وعده نیز او کارگردانی فیلم مرد شش میلیارد دلاری (The Six Billion Dollar Man) را قبول کرده بود.

پروژه ساخت فیلم سینمایی Uncharted نزدیک به 10 سال است که باز شده و پیچیده بودن داستان از جمله دلایلی است که هر کارگردانی ساخت آن را قبول نمی‌کند. حال تراویس نایت که از محبوب‌ترین کارگردانان استودیوهای هالیوودی است وظیفه ساخت این فیلم سینمایی را به عهده گرفته.

بازیگر نقش اصلی این فیلم تام هالند (پیتر پارکر در مرد عنکبوتی) است که نقش «نیتن دریک» را ایفا می‌کند. داستان فیلم نیز درمورد دریک جوان است که با ویکتور سالیوان (ملقب به سالی) آشنا می‌شود. لازم به ذکر است که داستان فیلم هیچ ربطی به خط داستانی بازی ندارد و مسیر جذاگانه‌ای را طی می‌کند.

Uncharted Movie 2020

بازی Uncharted از محبوب‌ترین بازی‌های کنسول PS4 است که تاکنون چیزی بالغ بر 41 میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است.

براساس گزارشات سونی، این فیلم برای اکران در تاریخ 18 دسامبر 2020 (28 آذر 1399) برنامه ریزی شده و قرار است مراحل پیش تولید و فیلمبرداری آن از اوایل سال 2020 آغاز شود.

بیشتر بخوانید

  • واکنش منتقدان به فیلم The Irishman در فستیوال نیویورک
  • تاریخ اکران فیلم News of the World[همکاری تام هنکس و پل گرینگرس]
  • تریلر جدید انیمیشن جاسوسان نامحسوس منتشر شد (Spies in Disguise)
  • نظر جالب کیانو ریوز در مورد فیلمنامه ماتریکس 4
  • اسپایدرمن به سینمای مارول بازگشت- تاریخ اکران قسمت سوم

نوشته تروایس نایت، کارگردان نهایی فیلم Uncharted اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا