اخبار کسب و کار

جزئیات کامل اسپین آف فیلم G.I.Joe (Snake Eyes)

طبق آخرین اخبار ساخت اسپین آف مجموعه جی آی جو با محوریت شخصیت Snake Eyes به صورت جدی در حال پیگیری است و مراحل اولیه ساخت خود را سپری می‌کند.

مجموعه G.I.Joe یکی از بهترین مجموعه‌های اکشن می‌باشد که طی سال‌های اخیر منتشر شده است یه فول اکشن که بسیار به تکنولوژی وابسته است و همین ایده کامل در حالی بسیار با استقبال رو به ور شد که ساخت جلوه‌های ویژه در فیلم ابتدایی این مجموعه بسیار خوب از کار درآمده بود و همین دلیلی شد تا مجموعه ادامه پیدا کند. در قسمت دوم این مجموعه شخصیت اصلی قسمت اول یعنی چنینگ تیتوم حضور بسیار کوتاهی داشت و برای پر کردن جای این بازیگر دیواین جانسون به این مجموعه اضافه شد.

اورسولا کوربیرو یکی از بازیگران جدید است که به این مجموعه اضافه شده است این بازیگر اسپانیایی در سال‌های اخیر در فیلم‌ها و سریال‌های این کشور به شدت طرفدار پیدا کرده است و با بازی در نقش سیلن الیویرا در سریال «خانه کاغذی» (Money Hiest) به سینمای هالیوود خود را معرفی کرد. خانه کاغذی یک سریال اسپانیایی است که توسط شبکه نتفلیکس امتیاز پخش جهانی آن بعد از مشخص شدن کیفیت فوق العاده ساخت آن خریداری شد و تا به امروز سه فصل از این سریال جدید به نمایش درآمده است. اورسولا کوربیرو نقش شخصیت بارنز را برعهده خواهد داشت. بارنز دشمن اسنک آیز است و همواره این شخصیت را برای مرگ برادر خود مقصر می‌داند. بارنز یکی از شخصیت‌های ثروتمند دنیای جی آی جو است که با تمرین‌های سخت در جنگ‌های بیولوژوکی که با باکتری‌ها، ویروس‌ها، قارچ‌ها و فراورده‌های آن‌ها به منظور اهداف خصمانه برای کشتن افراد مختلف استفاده می‌شود بسیار ماهر است.

اسنک آیز (Snake Eyes) یکی از محبوب ترین شخصیت‌های تیم G.I.Joe می‌باشد که چهره خود را به نمایش نمی‌گذارد و رابطه‌ای نسبتا نزدیک تر با اسکارلت و استورم شدو دارد این شخصیت در کار با اسلحه و شمشیر مهارت بسیار بالایی دارد و در بچگی استاد خود را از دست داده است. محتوای این اسپین آف هنوز به طور کلی مشخص نیست ولی احتمالا یک فیلم با فلش بک‌های متنوع یا یک داستان پیوسته از بچگی تا آینده این شخصیت خواهد بود. نقش آفرینی شخصیت اسنک آیز را در دو فیلم قبلی ری پارک بر عهده داشته است ولی هنوز بازیگری برای این نقش تایید نشده است.

ایکو اویس بازیگر فیلم Wu Assassins و The Raid احتمالا برای بازی در نقش هارد مستر به تیم بازیگری این فیلم اضافه شود اندرو کوجی ستاره سریال Warrior هم در این فیلم در نقش استورم شدو بازی خواهد کرد تا تیم رزمی این فیلم کامل شود.

رابرت شونتکه وظیفه کارگردانی این فیلم را احتمالا برعهده خواهد داشت و آخرین گزینه‌ای که با آن برای این سمت مذاکره شده است همین فرد می‌باشد کارگردانی که آثاری همچون The Divergent Series: Insurgent ، ، فیلم R.I.P.D (آر.آی.پی.دی) در کارنامه خود را دارد. فیلمنامه این فیلم هم به عهده ایوان اسپیلیوتوپولوس می باشد که وظیفه نوشتن فیلمنامه Bright 2 را نیز بر عهده گرفته است و او را با فیلم‌هایی همچون هرکول و تینکر بل و گنج گمشده در گذشته می‌شناسیم.

این فیلم قرار بود در تاریخ ۲۷ مارس ۲۰۲۰ (۸ فروردین ماه ۱۳۹۹) اکران شود که این تاریخ تغییر کرد و طبق اطلاعات جدیداین فیلم قرا است در تاریخ ۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۵ مهر ماه ۱۳۹۹) روی پردهٔ سینما برود.

بیشتر بخوانید:

  • نظر جالب کیانو ریوز در مورد فیلمنامه ماتریکس 4
  • تاریخ اکران فیلم The Irishman [جزئیات کامل + تریلر]
  • فیلم ترسناک جدید جیمز وان: Malignant شروع فیلمبرداری و مراحل تولید
  • پروژه جدید سیلوستر استالونه پس از رمبو و راکی مشخص شد
  • پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینما (در قالب فرنچایز)

نوشته جزئیات کامل اسپین آف فیلم G.I.Joe (Snake Eyes) اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا