اخبار کسب و کار

به نظر میرسد رابطه‌ی خصمانه بین دوین جانسون و وین دیزل بهبود یافته است.

از سال 2016 ستارگان سری فیلم‌های “سریع و خشن” هیچوقت نتوانستد رابطه‌ی خوبی را با یکدیگر داشته باشند و بنابر گزارشات در سر صحنه‌ی “سریع و خشن” به دلیل” تفاوت فلسفه‌هایشان” با یکدیگر بحث و جنجال به پا کرده‌اند.

اما در هفته اخیر جانسون با انتشار پستی در صفحه‌ی اینستاگرام خود از تمام کسانیکه در موفقیت فیلم Hobbs And Shaw دست داشته‌اند تشکر کرد که در این میان از همبازی سابق خود نیز تشکر کرد:((

میخواهم از برادرم وین برای حمایتش از فیلم تشکر کنم.

10 سال پیش وقتی من و تو صحبت کردیم و تو من را به خانواده “سریع و خشن” دعوت کردی. من همیشه قدردان این دعوت هستم. همانطور که میدونی اهداف من همیشه و در تمام این سال ها ورود به دنیای “سریع و خشن” بوده است و کمک کنم تا این فرنچایز را به سطح بالاتری ببریم. اگر توانسته باشم این کار را انجام دهم پس یعنی کارم را انجام داده‌ام و حالا که ده سال از آن زمان گذشته است ما کار را به درستی انجام داده‌ایم، ما کار را با ذکاوت انجام دادیم و دوباره، برادر، من قدردان حمایت تو هستم.))

جانسون حرف‌هایش را به نحوی پایان رساند که احتمال زیاد شاهد بازگشت هابز در نسخه بعدی Fast And Furious باشیم. این حرف در حالی هواداران این سری فیلم را هیجان زده کرده است که به نظر میرسید جانسون در این فیلم حضور نخواهد داشت.

تولید فیلم Fast 9 اصلا به خوبی پیش نمیرود و به تازگی یکی از بدلکاران این فیلم پس از یک حادثه سنگین به بیمارستان منتقل شده بود. ولی به هرحال این فیلم قرار است در تاریخ 20 می 2020 به روی پرده‌های سینما برود.

بیشتر بخوانید:

  • نقد و بررسی فیلم Hobbs And Shaw – هابز و شاو
  • نقد و بررسی مرد عنکبوتی: دور از خانه [Far From Home]
  • نقد و بررسی Toy Story 4 – داستان اسباب بازی 4
  • نقد وبررسی فیلم Anna – آنا

نوشته به نظر میرسد رابطه‌ی خصمانه بین دوین جانسون و وین دیزل بهبود یافته است. اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا