اخبار کسب و کار

تاریخ اکران فیلم News of the World[همکاری تام هنکس و پل گرینگرس]

فیلم News of the World دومین فیلمی خواهد بود که تام هنکس و پل گرینگرس در آن همکاری می‌کنند و این مسئله در حالی رخ می‌دهد که در اولین همکاری این زوج فیلم Captain PhIllips ساخته شد که نه تنها از نظر منتقدین بسیار مورد تمجید واقع شد بلکه در مراسم اسکار هم توانست 6 نامزدی را به دست بیاورد و همین نکات باعث می‌شود که از این فیلم درام انتظارات بسیار بالا برود.

فیلم اخبار جهان در ابتدا قرار بود که زیر نظر استودیوی فاکس قرن 20 ساخته شود ولی بعد از بسته شدن این کمپانی این فیلم به یونیورسال پیکچرز سپرده شده است و قرار است که در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۲۰ (۵ دی ۱۳۹۹) خود را برای اکران آماده کند تا شاهد اکران مجموعه‌ای از آثار فوق العاده در سال 2020 میلادی باشیم.

پل گرینگرس یک کارگردان بریتانیایی است که فیلم‌هایی همچون 22July و فیلم Jason Bourne (جیسون بورن) را کارگردانی کرده است و عمده شهرتش را به خاطر نحوه واقع گرایی بسیار زیاد در آثارش و نحوه استفاده از دوربین به دست آورده است.

داستان فیلم News Of The World پیرامون یک گوینده به نام کید دنبال می‌شود که بعد از اتفاقات جنگ داخلی آمریکا در حالی که به تازگی همسر خود را از دست داده است به تگزاس سفر می‌کند تا اخبار جهان را به مردم محلی بگوید. زندگی کید به طرز عجیبی به یک دختر بچه یتیم که والدین خود را در قبال جنگ از دست داده است گره می‌خورد و به او ماموریت داده می‌شود که بچه را به باقیمانده والدینش که در شهر سن آنتونیو زندگی می‌کنند، برساند. مسیری که باید کید و دختر طی کنند بسیار خظرناک است و در طول گذشتن از مناطق بسیاری خطرناک کید به دختر وابسته می‌شود و بعد از کلی کلنجار تصمیم می‌گیرد تا به دخترک دروغ بگوید و دخترک را از رفتن به پیش اقوامش پشیمان کند.

توماس فرانسیس مورفی، بازیگر کهنه‌کار آمریکایی، در این فیلم سینمایی به کارگردانی پل گرینگرس حضور خواهد داشت و همبازی تام هنکس و هلنا زنگل خواهد شد؛ توماس فرانسیس در نقش شخصیتی به نام مریت فارلی در فیلم خواهد بود و این شخصیت نقطه مقابل دو بازیگر دیگر را ایفا خواهند کرد. مورفی در آثاری همچون ۱۲ سال بردگی، نابودگر: جنسیس، تمرکز، بیخود از خود،کلاه‌چرمی‌ها، کارآگاه حقیقی و شکارچی ذهن در گذشته ایفای نقش کرده است.

هلنا زنگل هم با بازی در فیلم System Crasher توانست خود را مطرح کند. این اثر سینمایی در مورد کودکی است که آرزو می‌کند تا پیش مادر خود برگردد، این فیلم زیبا به‌عنوان نماینده کشور آلمان به نود و دومین مراسم اسکار فرستاده شد وتوانست در بخش بین الملل به رقابت با باقی آثار بپردازد.

فیلم News Of The World براساس یک رمان به همین نام اثر پولت جیلس که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد، ساخته می‌شود و لوک دیویس، نویسنده آثاری همچون تبصره 22 و شیر نوشتن فیلمنامه آن را برعهده خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

  • تریلر جدید انیمیشن جاسوسان نامحسوس منتشر شد (Spies in Disguise)
  • اخبار هفتگی تایم سیتی قسمت 2: از حرام شدن مست عشق تا فیلم جدید رضا عطاران
  • اسپایدرمن به سینمای مارول بازگشت- تاریخ اکران قسمت سوم
  • تاریخ اکران فیلم The Irishman [جزئیات کامل + تریلر]
  • تاریخ اکران فیلم کینه 4 – 2020 [تریلر و جزئیات]

نوشته تاریخ اکران فیلم News of the World[همکاری تام هنکس و پل گرینگرس] اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا