اخبار کسب و کار

فیلم ترسناک جدید جیمز وان: Malignant شروع فیلمبرداری و مراحل تولید

جیمز وان با انتشار تصاویری، خبر از شروع مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم ترسناک جدید خود (Malignant) را داده است.

طی هفته‌های گذشته تأیید شده بود که جیمز وان، کارگردان عناوینی همچون احضار 1و 2 (The Conjuring) و فیلم آکوامن (Aquaman) قصد ساخت یک فیلم ترسناک جدید را دارد. اما اطلاعات زیادی در مورد نحوه‌ی شروع پروژه جدید موجود نبود.

حال جیمز وان با انتشار تصاویری در اینستاگرام خود، نام پروژه جدید و همچنین اطلاعاتی دیگر از آن را منتشر کرده که در ادامه آن‌ها را مشاهده می‌کنید.

شب گذشته جیمز وان با انتشار تصویر بالا در اینستاگرام خود، خبر از شروع مراحل فیلمبرداری فیلم ترسناک جدیدش را داد و همچنین اعلام کرد که پروژه جدیدش (Malignant) نام دارد. مالیگنانت قرار است دهمین فیلمی باشد که جیمز وان مسئولیت کارگردانی آن را به عهده می‌گیرد. بنابراین روز گذشته نخستین روز کاری فیلم ترسناک جدید، مالیگنانت بود و طبق تصویر کلاکت بالا، نام فیلم Malignant است.

طبق اطلاعات جدید، آنابل والیس، جورج یانگ، مدی هسن، میکلوئی برایانا وایت، جاکین مک کنزی و جیل ایبل از جمله بازیگرانی هستند که در مالیگنانت ایفای نقش می‌کنند.

جیمز وان این فیلم ترسناک را براساس داستانی از اینگرید بیسو می‌سازد و داستان اقتباسی از عنوان نام برده است. Malignant توسط استودیوی فیلمسازی (Atomic Monster) ساخته می‌شود که مالکین آن خود جیمز وان و مایکل کلیر هستند. بودجه ساخت فیلم نیز توسط استودیوهای حامی فیلم‌های مستقل تأمین می‌شود که بخشی از بازار اکران این فیلم یعنی «چین» را در اختیار دارند.

کمپانی‌های برادران وارنر و نیو لاین سینما نیز وظیفه اکران فیلم ترسناک جدید جیمز وان را در سایر مناطق جهان به عهده دارند.

درحال حاضر اطلاعاتی مبنی بر خط داستانی و یا تاریخ اکران Malignant در دسترس نیست. ولی انتظار می‌رود که این عنوان در تاریخ 2020 اکران شود.

بیشتر بخوانید

  • اسپین آف سریال Arrow با محوریت شخصیت میا اسموک ساخته خواهد شد
  • تاریخ اکران فیلم کینه 4 – 2020 [تریلر و جزئیات]
  • جایزه یک عمر دستاورد هنری گلدن گلوب 2020 به تام هنکس داده خواهد شد.
  • دانلود سریال دل یا همان عاشقانه 2 [با ترافیک نیم‌بها]

نوشته فیلم ترسناک جدید جیمز وان: Malignant شروع فیلمبرداری و مراحل تولید اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا