اخبار کسب و کار

کوین فایگی، طراح اصلی دنیای سینمایی مارول، تهیه‌کنندگی فیلمی از سری Star Wars را برعهده گرفته است.

رییس استودیو مارول که شهرت خود را مدیون تلاش‌های بی‌وقفه خود برای ساخت دنیایی بزرگ برای کمیک‌های مارول است،حالا توسط دیزنی برای تهیه‌کنندگی فیلمی از دنیای جنگ ستارگان استخدام شده است.

به گزارش هالیوود ریپورتر، شرکت والت دیزنی ( که مالک استودیو مارول و Lucasfilm محسوب میشود) از فایگی خواسته تا به همراه کتلین کندی(رییس استودیو LucasFilm) فیلمی در این دنیا بسازد.الن هورن یکی از سران دیزنی دراین باره گفته است:((

با پایان سری اسکای‌واکر، کندی به دنبال ساخت داستان‌های جدیدی است که با دانستن اینکه کوین طرفدار سرسخت سری جنگ ستارگان هست این منطقی بود که این دو تهیه‌کننده خارق‌العاده بر روی یک فیلم جنگ ستارگان کار کنند.))

هیچ اطلاعات بیشتری از ماهیت این فیلم منتشر نشده است و حتی مشخص نشده است که این فیلم در سری اصلی خواهد بود یا یک اسپین‌آف خواهیم دید. جدیدترین فیلم در سری جنگ ستارگان The Rise Of Skywalker خواهد بود که در دسامبر داستان اسکای‌واکر را پس ازانتشار نه فیلم به پایان خواهد رساند. لوکاس فیلم برنامه‌های زیادی برای فیلم‌های بعدی خود دارد و در این میان با نویسندگان و خالقان سریال تاج و تخت، دیوید بنیوف و دی بی وایس را برای نوشتن چند فیلم در این سری استخدام کرده است.

از سال 2008، کوین فایگی 23 فیلم را در دنیای سینمایی مارول تهیه کرده است که بیش از 22 میلیارد دلار فروش داشته‌اند. به نظر شما فایگی میتواند این موفقیت را در سری جنگ ستارگان تکرار کند؟

نوشته کوین فایگی، طراح اصلی دنیای سینمایی مارول، تهیه‌کنندگی فیلمی از سری Star Wars را برعهده گرفته است. اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا