اخبار کسب و کار

اسپین آف سریال Arrow با محوریت شخصیت میا اسموک ساخته خواهد شد

شبکه Cw بعد از اعلام پایان سریال «ارو» (Arrow) در فصل هشتم یک خبر بسیار خوشحال کننده را برای علاقمندان به این مجموعه طی روزهای اخیر اعلام کرده است و آن ساخت اسپین آف این مجموعه جذاب با محوریت دختر الیور کوین است که در فصل هفتم و هشتم شاهد حضور او بودیم. میا اسموک قرار است به عنوان شخصیت اصلی و محبوب داستان شناخته می‌شود. میا اسموک دختر فلیسیتی اسموک و الیو کوین است که در فصل هفت و هشت سریال ارو حضور دارد و تقریبا یک نقش ثابت را داشته است دختری که در سال 2040 به عنوان یک مبارز ماهر خیابانی با نام بلک استار (Blackstar) شناخته می‌شود و استعداد پدر خود در مبارزه و استفاده از ابزارات جنگی را به ارث برده است.

سریال جدید کماندار که بر روی محوریت یک شخصیت قهرمان زن ساخته خواهد شد برای یک قسمت پایلوت هم سفارش داده شده است. کاترین مک‌ نامارا به عنوان بازیگر نقش اصلی برای شخصیت بلک باستر به این سریال بازخواهد گشت.

اتفاقات اسپین آف سریال ارو در آینده رخ خواهد داد و بازیگرانی همچون کیتی کسیدی و جولیانا هارکیوی برای بازی در نقش‌های گذشته خود بازخواهند گشت. میا اسموک در سال 2019 برای حضور در Crisis on Infinite Earths نیز خود را آماده می‌کند رویدادی که به عنوان بزرگترین کراس اور تاریخ کمپانی دی سی تا به امروز از آن یاد خواهد شد. به نظر می‌رسد که کمپانی ارو برای دنیای ارو یا Arrowverse برنامه‌های خاصی دارد و با اضافه کردن شخصیت‌های جدید می‌خواهد این دنیا رو محبوب‌تر و برای ورود به بخش سینمایی آماده کند. در حال حاضر شخصیت‌های این دنیا شامل سریال «بلک لایتنینگ» ( Black Lightning )، سریال «بت وومن» ( Batwoman )، سریال «فلش» ( The Flash )، سریال «سوپرگرل» ( Supergirl )، سریال «افسانه‌های فردا» ( Legends of Tomorrow ) می‌باشند.

هنوز تاریخی برای پخش این سریال در دسترس نیست ولی احتمالا تا انتهای سال 2019 اخبار بسیار دقیقی از این سریال به دست خواهد آمد.

بیشتر بخوانید:

  • تاریخ اکران فیلم کینه 4 – 2020 [تریلر و جزئیات]
  • نقد و بررسی فیلم Hobbs And Shaw – هابز و شاو
  • 6 فیلم کمدی که می‌توانند در نیمه‌ی دوم 98 گیشه را تصاحب کنند
  • پروژه جدید سیلوستر استالونه پس از رمبو و راکی مشخص شد
  • پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینما (در قالب فرنچایز)

نوشته اسپین آف سریال Arrow با محوریت شخصیت میا اسموک ساخته خواهد شد اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا