اخبار کسب و کار

جایزه یک عمر دستاورد هنری گلدن گلوب 2020 به تام هنکس داده خواهد شد.

اتحادیه خبرنگاران هالیوود (HFPA) تصمیم گرفته است که جایزه یک عمر دستاورد هنری سال آینده‌ی گلدن گلوب در تاریخ 5 ژانویه را به تام هنکس اهدا کنند.

HFPA اهدای جایزه “سیسیل بی دمیل” به تام هنکس را افتخار خود میداند و در ادامه از عشق و علاقه خود به این بازیگر 63 ساله گفته‌اند:((

در سه دهه گذشته ، او کاراکترهای غنی و متنوع خود مخاطبان را به تخسیر خود در آورده است.

او همانطور که بر روی صحنه فوق‌العاده است، در پشت‌صحنه نیز به عنوان نویسنده،تهیه‌کننده و کارگردان توجه‌هارا به سمت خود جلب میکند))

جایزه سسیل بی دمیل هر سال به یک بازیگر، کارگردان یا تهیه‌کننده داده میشود که در سال‌های طولانی نقش و تاثیر به سزایی در صنعت فیلمسازی داشته‌اند. تا به امروز ستارگانی مانند جف بریجز، دنزل واشنگتون و جرج کلونی این جایزه را دریافت کرده‌اند. در دوسال گذشته نیز مریل استریپ و اپرا وینفری پس از دریافت این جایزه سخنرانی‌های سیاسی و کوبنده‌ای را انجام داده‌اند و انتظار میرود هنکس نیز سخنرانی جنجالی داشته باشد.

hanx2
تام هنکس تا به امروز 2 جایزه اسکار و 4 جایزه گلدن گلوب را به خانه برده است.

اولین فیلم بزرگ تام هنکس در سال 1988 برای او از راه رسید و با بازی در نقش نوجوانی که در بدن یک آدم بزرگسال گیر افتاده است (Big)، به شهرت فراوانی رسید. او در ادامه در فیلم‌های بزرگی مانند Saving Private Ryan و Forrest Gump بازی کرده است که 2 جایزه اسکار و 4 جایزه گلدن گلوب برای او به ارمغان آورده‌اند. فیلم بعدی او A Beautiful Day In Neighborhood خواهد بود که داستان واقعی فرد راجرز، مجری دوست‌داشتنی برنامه کودکان، را روایت خواهد کرد.

شما نیز از خاطرات خود با این اسطوره دنیای سینما برای ما بگویید.

بیشتر بخوانید:

  • 6 تا از بهترین فیلم های تام هنکس – Tom Hanks (که همه باید ببینند)
  • نقد و بررسی مرد عنکبوتی: دور از خانه [Far From Home]
  • نقد و بررسی Toy Story 4 – داستان اسباب بازی 4
  • نقد وبررسی فیلم Anna – آنا

نوشته جایزه یک عمر دستاورد هنری گلدن گلوب 2020 به تام هنکس داده خواهد شد. اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا