اخبار کسب و کار

پروژه جدید سیلوستر استالونه پس از رمبو و راکی مشخص شد

پروژه جدید ستاره کهنه‌کار و قدیمی سینمای هالیوود «سیلوستر استالونه» مشخص شد. این بازیگر پس از به‌پایان رساندن و بستن پرونده آثار نوستالژیکی همچون «رمبو» و «راکی بالبوا» قصد کار در عناوین جدیدی را دارد.

نخستین فیلمی که از پروژه آینده استالونه مشخص شده فیلم سامری‌ها (Samaritan) است که قرار است توسط «ژولیوس ایوری» کارگردانی شود.

طبق آخرین اطلاعاتی که کمپانی سازنده این فیلم یعنی گلدوین مایر (MGM) منتشر کرده، مراحل ساخت سامری‌ها از اوایل سال آینده (2020) آغاز می‌شود. سامری‌ها در ژانر اکشن-هیجانی تولید می‌شود و استالونه به عنوان نقش اصلی این فیلم ایفای نقش می‌کند.

همچنین MGM اطلاعات دیگری نیز منتشر کرده که در آن داستان فیلم نیز به چشم می‌خورد. Samaritan روایت گر زندگی کودکی است که به دنبال ابرقهرمانی بزرگ و نامدار می‌گردد که 20 سال قبل طی تصادفی ناپدید شده. این پسربچه کنجکاو است بداند که آیا ابرقهرمان مرده و یا زنده است.

ژولیوس ایوری (کارگردان این عنوان) در مورد همکاری خود با سیلوستر استالونه هیجان زیادی نشان داده و اظهار کرده:

استالونه بدون شک یکی از قهرمانان من است. از اینکه برای همکاری با چنین اسطوره‌ای انتخاب شده‌ام بسیار هیجان زده‌ام.

فیلمنامه سامری‌ها توسط «برگی اف.شات» نگارش شده، کسی که در کارنامه خود آثاری همچون Escape Room «اتاق فرار» را به ثبت رسانده. همچنین تهیه کنندگی این فیلم نیز توسط کمپانی بالبوا پروداکشنز و باردن افترگوود انجام می‌شود.

چندی پیش هالیوود ریپورتر گزارشی را منتشر کرد که نشان می‌داد کمپانی MGM قصد دارد به همکاری بالبوا پروداکشنز پروژه جدیدی نیز به ثبت برساند. سیلسوتر استالونه‌ی 72 ساله ایده‌های جدیدی دارد تا به نحوی مجموعه راکی را ادامه دهد. او قصد دارد داستان زندگی یک بوکسور را به روایت بکشد. استالونه در جشنواره کن سال 2019 نیز به خبرنگاران نوید ساخت پروژه جدیدش را داده بوده و اذعان کرده بود که قصد دارد داستان جدیدی در مورد یک بوکسور مهاجر که غیرقانونی وارد ایالات متحده شده را به تصویر بکشد و پس از دیپورت شدن از آمریکا، باید مبارزه‌ای انجام دهد تا مجوز بازگشتش را دریافت کند. در ادامه سخنان کوتاه استالونه پیرامون این پروژه را مشاهده می‌کنید.

این شخصیت به طور غیر قانونی وارد آمریکا شده و راکی نیز متوجه این موضوع شده. تمام ماجرا پیرامون این قضیه می‌چرخد; اینکه این بوکسور از کشور اخراج می‌شود و این اتفاق موجب دگرگونی شخصیتش می‌شود. البته ممکن است در برخی از بخش‌ها تغییراتی اعمال کنم

آخرین عنوانی که از استالونه شاهد بودیم، قسمت پایانی مجموعه پرآوازه رمبو بود که تحت عنوان «رمبو:آخرین خون» اکران شد. استالونه در کنار بازیگران دیگری همچون «پاز وگا»، «سرجیو پریس»، «اسکار جانادا» و … ایفای نقش کرده که زیاد وضعیت جالبی ندارد.

قسمت آخر از مجموعه نوستالژیک رمبو به شدت مورد انتقاد منتقدین بزرگ سینما قرار گرفت و حتی دیوید مورل (خالق رمبو) نیز نسبت به این فیلم واکنشاتی نشان داده. مورل این قسمت از فیلم را فاجعه خوانده و این اثر را خجالت آور دانسته. درحال حاضر رمبو با فروشی بالغ بر 30 میلیون دلار به کار خود ادامه می‌دهد و به نظر می‌رسد تبدیل به شکستی بزرگ برای تولید کنندگان این اثر باشد.

تاریخ اکران فیلم سامری ها

این فیلم برای اکران در تاریخ 20 نوامبر 2020 «30 آبان 1399» آماده شده.

بیشتر بخوانید

  • نویسنده رمبو فیلم «رمبو: آخرین خون» را خجالت‌آور خواند
  • ونوم 2 [تاریخ اکران، داستان، تریلر و هرآنچه می‌دانیم] – Venom 2
  • بررسی فیلم Hobbs and Shaw+[تاریخ انتشار نسخه بلوری]
  • فیلم بریکینگ بد – Breaking Bad: تاریخ پخش+[جزئیات وتریلر]

نوشته پروژه جدید سیلوستر استالونه پس از رمبو و راکی مشخص شد اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا