اخبار کسب و کار

تاریخ اکران انیمیشن Frozen 2

انیمیشن Frozen (فروزن) که لقب پرفروشترین انیمیشن تاریخ را یدک میکشد پس از 6 سال با قسمت دوم خود باز خواهد گشت که طرفداران دنیای انیمیشن را دوباره خوشحال کند . قسمت اول انیمیشن Frozen محصول 2013 و به کارگردانی جنیفر لی و کریس باک در کمپانی والت دیزنی ساخته شده بود. این انیمیشن موفق شد بیش از ۱.۲ میلیارد دلار که شامل ۴۰۰ میلیون دلار در آمریکایی شمالی و ۸۷۵ میلیون دلار در سراسر جهان می‌شود، فروش کند .

جاش گد برای صداپیشگی اولاف، کریستن بل برای صداپیشگی پرنسس آنا و آیدینا منزل برای صداپیشگی ملکه السا که صداپیشگان انیمیشن اصلی بودند، از جمله صداپیشگانی هستند که در انیمیشن Frozen 2 باز خواهند گشت .

در قسمت اول چه گذشت

(توجه : این متن ممکن است بخش‌هایی از داستان فیلم را لو بدهد )

داستان این انیمیشن پیرو دو شاهزاده است به نام‌های آنا و السا که با هم رابطه عاطفی نزدیکی دارند .السا دارای قدرت مادرزادی خاصی است که میتواند یخ بسازد و آن را کنترل کند . در طول داستان آنا والسا در حال بازی با هم هستند که اتفاقی ناگوار رخ میدهد و آنا در پی آن آسیب میبیند . بعد از آن اتفاق السا تا حد امکان خودش را از آنا و مردم شهر دور نگه میدارد تا به کسی آسیب نرساند . ولی آنا برای جلوگیری از تنهایی همیشه به دنبال ارتباط با السا است در آخر در روز تاجگذاری السا به عنوان ملکه کشور او مجبور میشود که با مردم رو در رو شود که باعث حوادث ناگواری میشود .

والت دیزنی با آوردن موسیقی های کلاسیک خود در این انیمیشن دوباره حس انیمیشن های کلاسیک مانند پری دریایی را به ببیننده القا کرد به طوری که اگر از بچگی انیمیشن های والت دیزنی را دنبال کرده باشید امکان ندارد این انیمیشن را ببینید و عاشق آن نشوید .

نکته جالب داستان در این انیمیشن عدم وجود نامادری یا شخصیت منفی خیلی وحشتناک است و داستان حول عدم توانایی السا در کنترل قدرتش که در طول داستان باعث آسیب به دیگران میشود میگردد .

در این انیمیشن شخصتی به شکل آدم برفی به نام اولاف هم وجود دارد که در بچگی به دست السا درست شده است . کاملا مشخص است که ساخت این شخصیت با هدف بوده به گونه ای که بچه ها با دیدن این انیمیشن عاشق این شخصیت میشوند و فروش عروسک های این شخصیت سود بسیاری برای کمپانی های سازنده در پی داشت و احتمالا این شخصیت در قسمت دوم این انیمیشن دارای نقش پر رنگ تری خواهد بود .

علاقه کمپانی والت دیزنی برای ساخت ادامه انیمیشن

والت دیزنی دو انیمیشن کوتاه براساس این مجموعه را که شامل انیمیشن Frozen Fever (تب فروزن) و انیمیشن Olaf’s Frozen Adventure (ماجراجویی یخ زده اولاف) می‌شود، منتشر کرده است. که بازهم با استقبال رو به رو شد و والت دیزنی را رفته رفته بیشتر ترغیب میکرد که این انیمیشن پر طرفدار یک بار دیگر هم به روی پرده ی نقره ای سینما بفرستد.

فروزن 2 ممکن است چگونه باشد؟

داستان قسمت جدید انیمیشن بسیار سخت آن را دقیق حدس زد ولی احتمالا در قسمت دوم انیمیشن Frozen باید منتظر ساختن یک شخصیت مرد برای جلوگیری بیشتر از تنهایی شخصیت السا باشیم . البته همیشه والت دیزنی در راضی کردن طرفداران خود بسیار موفق بوده است و بهترین راه را برای استقبال آن ها در پیش خواهد گرفت.

بعد از پخش تریلر دوم این انیمیشن متوجه شدیم که این قسمت از انیمیشن شکل بسیار حماسی تر و جدی تری را دنبال خواهد کرد . با توجه به اینکه تریلرها این انیمیشن داستان پیرامون آن را دقیق توضیح نمی دهد ولی باتوجه به دیالوگ های گرند پابی که در جریان تریلر دوم بر زبان می‌اورد می‌توان داستان را حدودی حدس زد :

ما همیشه نگران این بودیم که قدرت السا برای این دنیا بیش از حد زیاد است.

و حالا باید امیدوار باشیم که کافی باشد.

ای یعنی رو به رویی السا با قدرتی فراوان که با توجه به اشکال آن می‌توان تصور کرد که همان منبع قدرتش می‌باشد که السا باید با آن رو به رو شود و با توجه به ایکه منبع قدرت السا تاکنون مشخص نشده است باید منتظر پخش این انیمیشن برای متوجه شدن سیر داستانی انیمیشن بمانیم.

به گفته سازندگان قسمت دوم منجمد هم موزیکال خواهد بود و شامل چهار ترک می‌شود که احتمالا مانند قسمت اول آن به زیبایی این انیمیشن می‌افزاید.

انیمیشن Frozen 2

تاریخ اکران انیمیشن Frozen 2

دنباله انیمیشن Frozen که پیش از این قرار بود در تاریخ ۲7 نوامبر ۲۰۱۹ (۶ آذر ۱۳۹8) اکران شود، اکنون ۵ روز زودتر و برای اکران در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۱ آذر ۱۳۹8) برنامه‌ریزی شده است . پس باید تا اخرین ماه پاییز سال 1398 منتظر اکران انیمیشن Frozen 2 بمانیم .

تریلر دوم انیمیشن فروزن 2

بیشتر بخوانید

بهترین فیلم های 2019
تریلر معرفی انیمیشن Frozen 2
تاریخ اکران انیمیشن زندگی پنهانی حیوانات
بهترین موسیقی های متن تاریخ سینما به همراه لینک دانلود
پیشنهاد برای تماشا ، رالف خرابکار 2

نوشته تاریخ اکران انیمیشن Frozen 2 اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا