اخبار کسب و کار

ونوم 2 [تاریخ اکران، داستان، تریلر و هرآنچه می‌دانیم] – Venom 2

ونوم 2، یکی از فیلم‌هایی که درسال 2020 اکران می‌شود و مخاطبین زیادی را در انتظار خود گذاشته. قسمت نخست این فیلم که به‌عنوان یک اسپین آف از مجموعه Spider-Man منتشر شد، آمار و ارقام به‌شدت خوبی را از خود به‌جای گذاشته و ساخت قسمت دوم این فیلم تعجب آور نیست.

حتی پیش از ساخت قسمت نخست فیلم ونوم نیز تیم بازیگری احتمالاتی مبنی بر ساخت قسمت دوم این عنوان را داده بودند. نهایتا هنگامی که فروش این فیلم هم رده اثری همچون «Guardians of the Galaxy» قرار گرفت و توانست 100 میلیون دلار بیشتر نسبت به Deadpool 2 بفروشد، سازندگان تصمیم خود را قطعی کردند.

به‌نظر می‌رسد که سونی پروژه خود را به‌نویسنده اصلی این داستان یعنی «کلی مارسل» سپرده. یعنی مارسل قرار است به‌عنوان نویسنده فیلمنامه و مسئول تولیدات اجرایی در قسمت دوم Venom فعالیت کند.

دراین مطلب ما قصد داریم تمامی اطلاعاتی که درمورد ونوم 2 منتشر شده را در خدمت شما عزیزان و همراهان تایم سیتی قرار دهیم. این اطلاعات شامل موارد زیر می‌شود

  • خط داستانی فیلم ونوم 2
  • بازیگرانی که در این فیلم حضور دارند
  • تیم کارگردانی این عنوان
  • تریلر منتشر شده از Venom 2020
  • و …

با ما همراه باشید.

درحالی که فیلم ونوم 1 موفقیت خوبی را پشت سر گذاشت، کارگردان آن عنوان یعنی «روبن فلیشر» اشاراتی به‌یک کراس اُور میان اسپایدرمن و ونوم داشت. اما آیا این اشارات می‌تواند مربوط به Venom 2 باشد؟

فلیشر گفته بود که

این خیلی شبیه به‌فیلم ونوم است. درواقع شبیه به‌معرفی یک کاراکتر است. در مورد اینکه ونوم 2 چه آینده‌ای دارد و چه مسیری را طی می‌کند نمی‌توانم چیزی بگویم.

در حال حاضر اطلاعات این فیلم تکمیل‌تر از قبل شده و کارگردان این عنوان مشخص گردیده. قرار شده که «اندی سرکیس» تولید این فیلم را به‌عهده بگیرد.

او تأیید کرده که ونوم 2 یکی از شاهکارهای سینما خواهد بود; اما اطلاعات بیشتری را فاش نکرده. سرکیس در گفت و گویی که با IGN داشته گفته که: درحال حاضر نمی‌توانم چیزی را برای شما بازگو کنم، چراکه در مراحل آغازین تولید هستم. من ایده‌های کاملا واضحی دارم و هرآنچه که برای خلق یک شاهکار نیاز دارم را در اختیار دارم. من می‌دانم که چگونه شخصیت‌ها را به‌ابعاد دیگری ببرم.

کوین فایگی (رئیس مارول استودیو) نیز اعلام کرده که در بعضی مقاطع این فیلم شبیه به‌یک کراس اُور است. این درحالی است که امی پاسکال (یکی از تهیه کنندگان مشهور مارول) هنوز به‌طور رسمی اعلام نکرده که تام هالند در ونوم 2 حضور دارد. پاسکال یکی از بزرگترین طرفداران تام هالند (بازیگر کاراکتر اسپایدرمن) است.

امی پاسکال در اینباره چنین اظهار کرده که “ما برنامه‌های بزرگی برای تام هالند داریم; قصد داریم که او بخشی از همه‌چیز باشد. هر فیلمی که ما روی آن کار می‌کنیم و درواقع هر پروژه‌ای که من در آن حضور دارم

تیم بازیگری ونوم 2: کدام بازیگران بر می‌گردند؟

نکته‌ی خارق‌العاده‌ای که در مورد ونوم 1 وجود داشت، درخشش تام هاردی بود. در واقع تعداد بسیار زیادی از مردم و منتقدین نقطه قوت فیلم را تام هاردی می‌دانستند.

همین امر موجب شد که سازندگان به‌فکر جایگزین کردن شخص دیگری برای کاراکتر ونوم نباشند و امی پاسکال نیز به‌منظور تأیید این دیدگاه اظهار کرده که: من می‌توانم بگویم که تام هاردی باز می‌گردد. شکوه و عظمتی که هاردی در ونوم ایجاد کرده نکته‌ای است که کسی قادر به‌انجام آن نیست.

میشل ویلیامز، کسی که به‌عنوان همسر سابق ادی براک (تام هاردی) اورا می‌شناسیم نیز از بازیگران دیگری است که باز می‌گردد. ویلیامز طی گفت و گویی که با Yahoo داشته اعلام کرده که «من در آنجا هستم». میشل ویلیامز نیز یکی از چهره‌هایی بود که در قسمت نخست فیلم ونوم درخشش چشمگیری داشت. بازی روان و تماشایی او موجب شد که تهیه کنندگان باری دیگر به‌سراغش بروند و اورا برای ایفای نقش مجدد فرا خوانند.

Michelle Wiliams

از دیگر بازیگرانی که در ونوم 2 حضور دارند می‌توان به «وودی هارلسون – Woodey Harrelson» اشاره کرد. کسی که قرار است کاراکتر کارنیج (Carnage) را بازی کند.

دراین قسمت ممکن است برایتان سوالی پیش آید که کارنیج کیست؟

کارنیج یکی دیگر از سیمبیوت‌هایی است که در فیلم حضور دارند. او در کمیک‌ها به‌عنوان فرزند ونوم شناخته می‌شود و یکی از طغیان‌گر ترین و شرورترین سیمبیوت‌هاست. کارنیج فرزند ونوم و کلتوس کسدی (یکی از روانی‌ترین سیمبیوت‌ها و یک قاتل بالفطره) است. زمانی ذات کارنیج مشخص می‌شود که با یک فرد شرور و جاه طلب ادغام شود.

تنها خواسته‌ای که کارنیج دارد کشتار و قتل عام است.

Woodey Harrelson in Venom 2

بنابراین وودی هارلسون قرار است که در فیلم نقش یک انسان روانی و شرور را ایفا کند. حال می‌توان گفت که کارنیج یک دشمن قابل برای اسپایدرمن و ونوم است.

تاریخ اکران Venom 2: چه زمانی این فیلم منتشر می‌شود؟

طبق اطلاعاتی که از قسمت نخست این فیلم در دسترس است می‌دانیم که زمان اکران فیلم در تاریخ 2 اکتبر 2018 رقم خورده است.

حال با توجه به‌اینکه سونی و مارول یک عنوان بدون نام دارند که در تاریخ 2 اکتبر 2020 اکران می‌شود، می‌توانیم بگوییم که به‌احتمال خیلی زیاد این فیلم ونوم 2 است.

البته هنوز هیچ‌گونه از این اخبار و اطلاعات تأیید رسمی نشده. اما به‌محض رسمی شدن زمان اکران Venom 2 در همین قسمت تاریخ را قرار می‌دهیم.

کارگردان قسمت دوم ونوم: چه کسی این وظیفه را به‌عهده دارد؟ فلیشر یا سرکیس؟

در ابتدا و پس از جذب هارلسون توسط روبن فلیشر، انتظار می‌رفت که کارگردانی قسمت دوم نیز توسط فلیشر انجام شود. همچنین وودی هارلسون دراینباره صحبت‌هایی کرده بود که در پاراگراف پایین آن‌را مشاهده می‌کنید.

خوب شما می‌دانید که روبن فلیشر شخص بزرگی است و عناوین مشهوری همچون «زامبی لند» را کارگردانی کرده و بخش بزرگی از موفقیت آن بوده. همچنین تام هاردی; او یکی از افراد موفق سینما است و من به‌او احترام زیادی می‌گذارم. فکر می‌کنم که با توجه به خط داستانی و تیم حرفه‌ای، ونوم تبدیل به‌یک تجربه شگفت انگیز برایم می‌شود.

اما در ماه‌های اخیر اتفاقات دیگری رخ داد و متوجه شدیم که فلیشر برای ساخت زامبی لند 2 مشغول است و بدین ترتیب Andy Serkis به‌عنوان کارگردان قسمت دوم Venom گزیده شده.

Andy Serkis in Venom 2

سرکیس دراینباره گفت : “من افتخار می‌کنم که از من خواسته شده تا این فیلم را کارگردانی کنم. من اعتقاد دارم این یک نقطه‌ی عطف در کارنامه‌ی من است.”

میشل ویلیامز نیز مهر تأییدی به‌این داستان کوبیده و گفته “من یکی از هواداران اندی هستم و همواره از موفقیت‌هایی که او طی کرده الهام می‌گیرم. او به‌گونه‌ای خاص و باهوش است و خیلی هیجان زده‌ام که درکنار او کار کنم و از او یاد بگیرم.”

تریلر فیلم سینمایی Venom 2020

درحال حاضر هیچ چیزی از این فیلم در دسترس قرار نگرفته. اما به‌محض انتشار تریلر این فیلم توسط کمپانی سازنده ما آن را برای شما عزیزان قرار می‌دهیم.

بیشتر بخوانید

  • دانلود سریال مانکن قسمت 1 تا 5 (با ترافیک نیم‌بها)
  • تاریخ اکران فیلم گودزیلا مقابل کینگ کونگ [ سال 2020 ]
  • تاریخ اکران فیلم سریع و خشن 9 – Fast And Furious [2020]
  • فیلم پرندگان شکاری 2020 – Birds Of Prey [ تاریخ اکران ]

نوشته ونوم 2 [تاریخ اکران، داستان، تریلر و هرآنچه می‌دانیم] – Venom 2 اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا