اخبار کسب و کار

جزئیات کامل فیلم Knives Out [+تریلر جدید منتشر شد]

دو تریلر جدید منتشر شد

(۲۲ آبان ۹۸)

فیلم Knives Out (چاقوها بیرون) که برای اکران در سال ۲۰۱۹ آماده می شود مراحل تولید و فیلمبرداری خود را پشت سر گذاشته است و امروز با پخش یک تیزر بسیار کوتاه خود را برای پخش اولین تریلر این فیلم آماده می کند. با توجه به تعدد بازیگران مشهور هالیوود در این فیلم مانند دنیل کریگ و کریس ایوانز بسیاری از طرفداران سینما بی صبرانه منتظر اکران این فیلم سینمایی جذاب به کارگردانی ریان جانسون هستند که سابقه کارگردانی در سریال Breaking bad وفیلم های Looper و جنگ ستارگان را در کارنامه خود دارد.

ریان جانسون یک کارگردان بسیار با استعداد خود را معرفی کرده است که در امتحان کردن ایده های جدید و شکستن حد و حدود فیلم اصلا ترسی ندارد و این امر را بارها ثابت کرده است. کمپانی لاینزگیت رسما اعلام کرد که وظیفه انتشار این فیلم مورد انتظار را بر عهده گرفته است. جانسون برای ساخت سه‌گانه جدید فیلم Star Wars قطعا بسیار دغدغه خواهد داشت ولی قبلا از طی کردن مراحل ساخت این مجموعه عظیم باید دید که عملکرد این کارگردان آمریکایی در ساخت فیلم چاقوها بیرون چگونه خواهد بود.

در ادامه پست به لیست بازیگران و جزئیات دیگر این فیلم جذاب نگاه کوتاهی می‌اندازیم. با تایم سیتی همراه باشید.

داستان فیلم

داستان فیلم چاقوها بیرون در مورد یک داستان جنایی است که پیرو یک قتل صورت می گیرد و برای حل آن یک کارآگاه وارد داستان می شود که نقش این کاراگاه را دنیل کریگ برعهده دارد. احتمالا باز هم شاهد نقش یک کاراگاه ساختار شکن توسط دنیل کریگ هستیم ولی اینبار شاهد آن در عصر معاصر خواهیم بود که کمی داستان را پیچیده تر و احتمالا روند داستان را کندتر می‌کند.

جزئیات و تاریخ اکران فیلم Knives Out

لیست بازیگران این فیلم شامل دنیل کریگ بازیگر مشهور سری ۰۰۷، کریس ایوانز بازیگر نقش کاپیتان آمریکا در سریع فیلم های کمپانی مارول، جیمی لی کرتیس بازیگر فیلم True Lies ، مایکل شنون بازیگر فیلم Man of Steel ، کیت استنفیلد بازیگر سریال Atlanta، آنا د آرماس بازیگر فیلم Blade Runner 2049 و بازیگران دیگری همچون تونی کولت، کاترین لانگفورد، کریستوفر پلامرو دان جانسون، می‌باشد که در فیلم Knives Out حضور دارند و آن را به یک فیلم پر ستاره تبدیل کرده اند.

جانسون به‌همراه کریگ و رام برگمن به‌عنوان تهیه کننده نیز در فیلم Knives Out حضور دارند. کمپانی لاینزگیت در سال ۲۰۱۹ بسیار سال پرکاری را دارد و امیدوار است که در تمام فیلم های خود روند رو به رشدی را طی کند. فیلم پسر جهنمی، قسمت سوم سری جان ویک، فیلم Chaos Walking و همچنین قسمت پنجم سری رمبو در برنامه اکران این کمپانی در سال ۲۰۱۹ قرار دارد. البته جان ویک هم در گیشه و هم از نظر منتقدین روندی خوبی را دنبال کرد و توانست تا حدی موفق باشد ولی پسر جهنمی به سختی در گیشه شکست خورد تا پرونده این دو فیلم تقریبا بسته شود.

کمپانی لاینزگیت اعلام کرد که فیلم Knives Out برای اکران در روز شکرگزاری سال ۲۰۱۹ برنامه ریزی شده است که بدین ترتیب این فیلم قرار است در تاریخ ۲۷ نوامبر ۲۰۱۹ (۶ آذر ۱۳۹۸) اکران شود.

تیزر کوتاه

بیشتر بخوانید:

  • Avengers 4 در جابه‌جا کردن رکورد Avatar شکست خورد
  • بررسی اولیه فیلم مرد عنکبوتی ۲۰۱۹ (+ تاریخ اکران و تریلر )
  • ۵ شخصیت دنیای مارول که دوست داریم شاهد بازی کیانو ریوز در آن‌ها باشیم
  • احتمال کراس اُور میان اسپایدرمن و ونوم
  • بهترین فیلم های مارول کدام هستند ؟ [ از نگاه مخاطبین ]

نوشته جزئیات کامل فیلم Knives Out [+تریلر جدید منتشر شد] اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا