اخبار کسب و کار

فیلم فورد در مقابل فراری (Ford v Ferrari)+[ ویدیو جدید فیلم ]

فیلم « فورد علیه فراری » (Ford v Ferrari) یک فیلم زندگی نامه و درام به کارگردانی جیمز منگولد (کارگردان فیلم لوگان) و با بازی ستارگانی مثل مت دیمون و کریستین بیل است.

صحبت کن مایلز با پسرش در ویدیو جدید فیلم Ford v Ferrari

(12 آبان 1398)

طی ویدیو جدید که از فیلم Ford and Ferrari پخش شد شاهد صحبت کردن مایلز با فرزندش هستیم که پیرامون یک مسابقه عالی می‌باشد. در این ویدیو مایلز یک سری از نکات رانندگی را به پسرش توضیح می‌دهد که شاید آن را در کمتر جایی شنیده باشید.

تاریخ اکران فیلم فورد در مقابل فراری

این فیلم برای اکران در تاریخ 15 نوامبر 2019 معادل با 24 آبان 1398 برنامه ریزی شده است

داستان

این فیلم که در واقع Le Mans ’66 نام دارد و نام آن در ایالات متحده به Ford v Ferrari تغییر کرده روایتگر داستان تلاش‌های فراوان شرکت فورد برای شکست ماشین‌های فراری در مسابقه‌ی لِمنز (Le Mans) است که 24 ساعت به طول انجامید، کارول شلبی نابغه‌ی طراحی خودرو به همران کن مایلز یکی از بهترین راننده‌های دنیا در آن زمان تصمیم می‌گیرند با همکاری یکدیگر و به کمک کمپانی فورد ماشینی فوق‌العاده در مدتی کوتاه بسازند که شرکت فراری و راننده‌اش را در یک مسابقه شکست دهند…

مسابقه‌ی 24 ساعته‌ی لمنز چیست؟

یک مسابقه اتومبیل رانی معتبر است که هر ساله از سال 1923 در شهری در شمال غربی فرانسه به نام لمنز (Le Mans) برگزار می‌شود و یک چالش واقعی برای نشان دادن توان مقاومت ماشین‌ها و پایداری آن‌ها است که همانطور که از نام این مسابقه پیداست در 24 ساعت انجام می‌شود.

این مسابقه امروز به شکل دیگری برگزار می‌شود به این صورت که برخلاف گذشته سرعت مسئله‌ی مهمی در رقابت نیست مهمترین چیز یک ماشین قابل اعتماد است که 24 ساعت تمام با کمترین مشکلات فنی به مسیر خود ادامه می‌دهد، بر اساس قوانین هیچ راننده‌ای اجازه ندارد 24 ساعت مداوم پشت فرمان بنشیند به همین دلیل امروزه تیم‌ها معمولا با سه راننده و گاهی اوقات هم حداقل با دو راننده وارد مسابقه می‌شوند.

در این مسابقات شرکت پورشه(Porsche) با برنده شدن در 19 مسباقه رکورد دار است و بعد از آن آئودی (Audi) و فراری با 13 و 9 پیروزی در رتبه‌های بعدی قرار دارند، فورد هم 4 بار پیروز این رقابت بوده که هر چهار بار را به صورت پی در پی در دهه‌ی 1960 پیروز شده است.

تریلر

بیشتر بخوانید

  • دانلود سریال مانکن قسمت 5 + خلاصه قسمت‌های 1 تا 4
  • دانلود سریال دل قسمت ۱ [با ترافیک نیم‌بها]
  • دانلود سریال کرگدن قسمت ۱ اول (با بازی مصطفی زمانی)
  • دانلود برنامه شب نشینی از مهران مدیری (به زودی در شبکه خانگی)
  • سریال عاشقانه 2 چه زمانی پخش میشود ؟+(جدیدترین اخبار)

نوشته فیلم فورد در مقابل فراری (Ford v Ferrari)+[ ویدیو جدید فیلم ] اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا