اخبار کسب و کار

تاریخ انتشار سریال Watchmen (+تریلر کامیک کان و پایانی سریال منتشر شد)

سریال Watchmen قطعا در لیست کمیکی هایی می‌باشد که وقتی شایعه ساخت سریال ها و فیلم هایی پیرامون آن‌ها گسترش پیدا می‌کند طرفداران بازی و کمیک یا هر چیز قابل اقتباسی خوشحال می‌‎شوند و سالها برای ساخته شدن آن را تحمل می‌کنند.

فصل اول سریال Watchmen قرار است در پاییز سال ۲۰۱۹ از شبکه HBO منتشر شود. فصل اول این سریال در ۱۰ قسمت تولید شده است.

در این مقاله سایت تایم سیتی می‌خواهد نگاهی به یکی از این آثار داشته باشد. در ادامه این پست به بررسی کمیک نگهبانان (Watchmen) ، همچنین آخرین اخبار از ساخت این سریال توسط شبکه HBO نگاه کوتاهی داریم. با ما تا انتها همراه باشید.

تاریخ اکران سریال واچمن – چه‌زمانی می‌توانیم Watchmen را دانلود کنیم؟

بر اساس آخرین گزارشاتی که از سوی کمپانی سازنده این مجموعه یعنی HBO منتشر شده، تاریخ 20 اُکتُبر (28 مهرماه 98) زمانی است که نخستین قسمت این مجموعه منتشر می‌شود.

نگهبانان یا واچ‌مِن یکی از بهترین کمیک های تاریخ وهمچنین یکی از بزرگترین وپرفروشترین آثار این صنعت نیز می‌باشد.

الن مور بارها به خاطر Watchmen مورد تقدیر قرار گرقته است. تا حدی این موفقیت ادامه داشت که این اثر که زیاد به رمان شباهتی ندارد، در لیست 100 رمان برتر تاریخ از نگاه مجله تایم در سال 2005 قرار گرفت و تنها اثر کمیک این لیست نیز بود. شاید فضای واقعی تر و کم اغراق تر داستان پیرامون این کمیک باعث موفقیت آن شده است . واچمن یک سری 12 قسمتی میباشد و در زمانی که همه کتابچه مصورها پیرامون اتفاقات غیر طبیعی بودن، ظهور کرد و به سرعت در بین علاقه مندان به این صنعت محبوب شد و اکثر کسانی که به مطالعه آن مشغول میشدند آن را برای سنین پایین غیر قابل فهم و کمی سخت تصور میکردند.

Watchmen چه داستانی را روایت میکند ؟؟

داستان رمان نگهبانان در قرن بیستم رخ میدهد و پیرامون گروهی جریان دارد که در قالب قهرمانان نقابدار شناخته میشوند، فعالیت آن ها ادامه دارد تا جایی که به تصویب قانونی توسط سناتور «کین» برای عدم فعالیت آن ها منجر میشود، بعد از این اتفاق بعضی از نگهبانان بازنشسته شدند وبعضی دیگر زیر نظر پلیس فعالیت خود را آغاز میکنند . تنها یکی از نگهبانان به اسم «رورشاخ» به‌طور غیرقانونی به فعالیت های خود ادامه می‌دهد.

Watchman Series

این اتفاقات در زمان جنگ سرد بین شوروی و آمریکا در حال رخ دادن است و در این گیر و دار یکی از نگهبانان به نام کمدین (ادوارد بلیک) کشته میشود، که باعث پیگیری این جنایت توسط نگهبانان برای پیدا کردن قاتل و همچنین کشف راز کشتن آنها را درگیر خود میکند، که طی آن با مسائل جالبی رو به رو میشوند و این جاست که تئوری رورشاخ به حقیقت نزدیک میشود و او تصور میکند به گونه ای این اتفاقات بهانه ای برای از بین بردن قهرمانان است نه کشمکش بین کشورها.

در بین شخصیت های این داستان فقط دکتر منهتن قدرت فوق بشری دارد که به طور اتفاقی توسط دستگاهی در آزمایشگاه تحت تاثیر قرار میگیرد و به خاطر زندگی در جهان کوانتومی، درک متفاوتی از توالی زمانی پدیده‌ها دارد و به همین دلیل گذشته و آینده را می‌بیند.

فیلم Watchmen تا چه حد موفق بود ؟؟

فیلم نگهبانان با بازخوردهای مختلفی رو به رو شد بعضی آن را بهترین فیلم ساخته شده از روی کمیک میدانستند ولی بعضی آن را یک اثر ضعیف تلقی میکردن که نیازی به توجه ندارد، فیلم Watchmen که توسط زک اسنایدر کارگردانی شد که به ساختن فیلم های ابرقهرمانی در سینمای جهان شناخته میشود ولی این کارگردان همواره در ساختن فیلم موفق نبوده است و با ساختن فیلم های 300 جزء منفورترین کارگردان های هالیوودی در ایران میباشد، زک در فیلم نگهبانان گیشه را نیز باخت تا او باز هم یک کارگردان معمولی قلمداد شود او با بودجه 130 میلیون دلاری توانست فقط 186 میلیون دلار فروش داشته باشد که در برابر فیلم های ابرقهرمانی خیلی ضعیف میباشد.

فیلم Watchmen در سال 2009 اکران شد و در بین بازیگران آن می‌توان به مالین اکرمان، بیلی کروداپ، متیو گود، کارلا گوجینو، جکی ارل هیلی، جفری دین مورگان و پاتریک ویلسون اشاره کرد.

سریال Watchmen در چه وضعیتی میباشد ؟

همکاری شبکه HBO با یک اثر کمپانی DC خود به انداره کافی بیننده ها را هیجان زده کرده است و وقتی این سریال سینمادوستان را کنجکاوتر میکند که ساختن این فیلم برعهده دیمون لیندلوف قرار گرفته است. او را با سریال های Lost (گمشدگان) و The Leftovers (بازماندگان) میشناسیم و کار او در ساخت ترکیب فیلم‌های مرمروز و معمایی همواره مورد تحسین قرار می‌گیرد.

دیمون لیندلوف طی گزارش های جدیدی که از سریال Watchmen منتشر کرده است. بسیار تاکید کرده که علاقه ای به ساختن این سریال از روی کمیک ۱۲ قسمتی که آلن مور و دیو گیبنز آن را هم ۳۰ سال پیش خلق کرده‌اند، ندارد و سیر داستانی جدیدی را روایت کرده است و در گزارش خود تاکید کرده است که قطعا شاهد شخصیت‌های جدید در روند این سریال خواهیم بود.

قطعا همین اخبار ممکن است نگرانی طرفداران این مجموعه را چند برابر کند ولی قطعا با شناختی که از شبکه تلویزیونی HBO و دیمون لیندلوف دارند این نگرانی فروکش خواهد کرد.

همه دوست داران سینما قطعا می‌داند که موسیقی های متن یک اثر سینمایی چه تاثیری عظیمی را در انتقال حس و هدف فیلم یا سریال در بیننده می‌تواند داشته باشد و فاکتور بسیار مهمی در ژانرهای ترسناک و هیجان‌انگیز به حساب می‌آید. وظیفه ساختن موسیقی های سریال Watchmen برعهده آتیکوس راس و ترنت رزنر می‌باشد که آن‌ها را با ساختن موسیقی فیلم‌های The Social Network (شبکه اجتماعی) و The Girl with the Dragon Tattoo (دختری با خالکوبی اژدها) می‌شناسیم.

Watchman Series

لیست مشخص شده از بازیگران سریال نگهبانان از این قرار است که رجینا کینگ در نقش آنجلا آبراهام،جرمی آیرونز در نقش (آزیمندیس) ، تیم بلیک نلسون در نقش Looking Glass، جین اسمارت در نقش مامور بلیک،دان جانسون در نقش رئیس جاد، لوئیس گوست جونیور در نقش Old Man، آدلاید کلمنس در نقش Pirate Jenny، سارا ویکرز در نقش اریکا منسون از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Watchmen حضور خواهند داشت.

تریلر کامیک کان سریال Watchmen

تریلر پایانی سریال Watchmen

به نظر شما این سریال اقتباس شده تا چه حدی میتواند موفق باشد؟؟

بیشتر بخوانید:

  • بهترین کارگردانان جهان سینما [8 کارگردان برتر تاریخ سینما]
  • دانلود قسمت 1 تا 3 سریال سالهای دور از خانه (لینک مستقیم نا رایگان)
  • بهترین سریال های خارجی از نظر بینندگان (30 سریال برتر تاریخ جهان)
  • دانلود سریال ایرانی نهنگ ابی [ قسمت دوازدهم اضافه شد ]
  • بهترین موسیقی های متن تاریخ سینما – 40 آهنگ ماندگار [ به همراه لینک دانلود ]

نوشته تاریخ انتشار سریال Watchmen (+تریلر کامیک کان و پایانی سریال منتشر شد) اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا